    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    <60c0102a$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <s9rdqo$oth$1@gioia.aioe.org>
    <60c14450$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <60c1fea1$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <60c2700e$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <s9ttd6$680$1@dont-email.me>
    <60c32e04$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <s9vdc2$aov$1@dont-email.me>
    <6MRwI.21615$HdJ9.16560@fx09.ams1>
    <60c46283$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <_wZwI.164919$NVk6.147729@fx24.ams1>
    <60c5c64c$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 13 Jun 2021 09:26:39 GMT

    On 2021-06-13, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > I zasilanie nie ma tu najmniejszego ZNACZENIA ;-)

    Nie, no akurat tego u heby nie kumam, bo nie widzę z zasilaniem żadnego
    problemu. Szczególnie w trzymaniu jakiegoś zapasu baterii.

    > Ale próbowałeś czy też jedziesz STEREOTYPEM?
    >
    > Nie idź tą drogą ;-)

    Sprawdzałem. Ogólnie to tolerancyjny jestem i w zasadzie nie wiem o czym
    ta cała dyskusja. Mysz to mysz. Ale jak już zaczeliście, to też mogę
    trochę powydziwiać :) Trackballe ktoś pamięta?

    > PS. marzy mi się konstrukcja w które sam będę mógł rozmieszczać
    > przyciski i regulować wielkość
    >
    > O i w przypadku pionowej regulować jej kąt

    Nawet mnie ta pionowa trochę kusi, ale wydaje się taka brzydka... a ja
    estetom jezdem.

    --
    Marcin