    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: myszka bluetooth, jak odczytać pin?
    Date: Sat, 12 Nov 2022 18:49:31 +0100

    se-Explorer-Bluetooth/dp/B0002TJNZ2

    > Jakiego systemu używałeś kiedy mysz działała?
    cały czas działa, stąd pytanie czy jest możliwe "podsłuchanie" lub
    odczytanie pinu. albo uruchomienie "parowania" w trybie zgodności z
    urządzeniami z muzeum techniki. Działa z linuksem, mintem. To taka
    odmiana ubuntu. Ubuntu zaś, to staroafrykański zwrot, który w wolnym
    tłumaczneniu znaczy: nie umiem skonfigurować debiana

    > Zobacz czy ze strownikami do Visty będzie działała.
    nie mogę zobaczyć czy działa ze sterownikami z visty, bo po wykryciu
    przez system bluetooth, urządzenia które przedstawia się jako
    microsoftowa myszka, następuje jedno z dwojga:
    - urządzenie nie ma ochoty na "sparowanie"
    - urządzenie wymaga podania pinu - którego nie znam

    ToMasz