  • 1. Data: 2022-11-11 13:26:58
    Temat: myszka bluetooth, jak odczytać pin?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    mam fajną, zabytkową myszkę bluetooth, microsoft inteli mouse. w kompie
    z linuksem, i donglem bt firmy hp, myszka działa "od strzału". pokazuje
    adres, jakieś tam dane techniczne, ale nie pin. co więcej w wierszu
    "sparowana" jest informacja że "nie". Natomiast powtarzam, myszka działa.
    W windowsie ideapad320, wbudowany BT, gniazd usb mało, myszka jest
    rozpoznawalna, ale wymaga pinu. 0000 i 1234 nie działają.

    Wspomnianego dongla "nie da sie" wsadzić do kompa z windowsem, bo niema
    sterowników. Hp dostarcza tylko na 10 lat. Na bank jakiś sterownik
    istnieje, ale być może do win 98, ale nie do win 10, więc odpuszczam

    połączenie myszy z telefonem utyka na podaniu pinu (sporadycznie) albo
    sprawdź urządzenie czy jest gotowe do parowania/podłączenia (często)

    Myszka 10 lat temu działała z każdym donglem jakie wtedy miałem. to były
    czasy obowiązkowego komunikowania telefonów z kompem przez BT..... Teraz
    dongla mam jednego, z sentymentów go nie wyśmietnikowałem....
    Macie jakieś pomysły jak ruszyć z myszką?

    https://www.amazon.com/Microsoft-Wireless-IntelliMou
    se-Explorer-Bluetooth/dp/B0002TJNZ2

    ładna jest....

    ToMasz

  • 2. Data: 2022-11-11 21:48:57
    Temat: Re: myszka bluetooth, jak odczytać pin?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 11.11.2022 o 13:26, ToMasz pisze:
> [...]
    > dongla mam jednego, z sentymentów go nie wyśmietnikowałem....
    > Macie jakieś pomysły jak ruszyć z myszką?

    Jakiego systemu używałeś kiedy mysz działała?

    Zobacz czy ze strownikami do Visty będzie działała.

    Kupiłam sobie kiedyś dongla za złotówkę na Allegro i dobrze działa.

    --
    animka

  • 3. Data: 2022-11-12 18:49:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    se-Explorer-Bluetooth/dp/B0002TJNZ2

    > Jakiego systemu używałeś kiedy mysz działała?
    cały czas działa, stąd pytanie czy jest możliwe "podsłuchanie" lub
    odczytanie pinu. albo uruchomienie "parowania" w trybie zgodności z
    urządzeniami z muzeum techniki. Działa z linuksem, mintem. To taka
    odmiana ubuntu. Ubuntu zaś, to staroafrykański zwrot, który w wolnym
    tłumaczneniu znaczy: nie umiem skonfigurować debiana

    > Zobacz czy ze strownikami do Visty będzie działała.
    nie mogę zobaczyć czy działa ze sterownikami z visty, bo po wykryciu
    przez system bluetooth, urządzenia które przedstawia się jako
    microsoftowa myszka, następuje jedno z dwojga:
    - urządzenie nie ma ochoty na "sparowanie"
    - urządzenie wymaga podania pinu - którego nie znam

    ToMasz