  • 11. Data: 2021-06-19 00:53:46
    Temat: Re: na rondzie prosto - jest wyrok
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:safv14$e54$1@dont-email.me>
    user ToMasz pisze tak:

    > Nie tyle ze mało i co bym chciał, ale to pokazuje że dajemy
    > totalne przyzwolenie beztroską, nieodpowiedzialną jazdę po pijaku,
    > a w razie "draki" kara jest wartości wypłaty.

    jutro i Ty możesz jechać po pijaku i co wtedy?
    inaczej wtedy będziesz śpiewał ;)

    Jak Ci się u nas nie podoba to zabieraj się do Niemiec, USA, Norwegii,
    Anglii, Austrii, Danii, Szwajcarii...

    wypatrzyłem na mojej stacji kolejną piłkę, pójście po nią kosztuje
    właśnie około 5tys zł :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 12. Data: 2021-06-19 10:55:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2021 20:35:59 +0200, ToMasz napisał(a):

    > o ile wiem, wszelkie zniszczenia pokryje ubezpieczycie. być może bedzie
    > regres, za alkohol, ale nie jestem pewien
    Nie byc moze, tylko wrecz na pewno.

    > będzie jeździł bez

    Byc moze. Ale moze ostrozniej ;-)

    J.

  • 13. Data: 2021-06-19 10:57:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2021 10:13:38 +0200, _Master_ napisał(a):
    > Bo to w gruncie rzeczy dobry człowiek jest. ;-)
    > Państwo powinno takich resocjalizować.
    > Opiekować się nim. Dać mu drugą szansę.
    >
    > a nieuchronności surowość kary to relikty średniowiecznego zamordyzmu.

    No ale przeciez dostal nieuchronna i w miare surowa kare, oraz dostal
    druga szanse. Za 5 lat ...

    J.

  • 14. Data: 2021-06-24 03:23:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.06.2021 o 16:44, Shrek pisze:

    > Może ale raczej nie będzie - bez prawka będzie jeździł. Tak naprawdę
    > uciążliwość wiąże się z regresem lub jeśli musisz mieć z jakiś powodów
    > zaświadczenie o niekaralności. W idealnym przypadku beneficjenta mopsu
    > możesz mieć to centralnie w d4, bo chuj ci zrobią.

    Benefiocjent ma taką gablotę?

  • 15. Data: 2021-06-24 06:35:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2021 o 03:23, Smok Eustachy pisze:

    > Benefiocjent ma taką gablotę?

    Oni rzeczywiscie raczej bmki preferują:P

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-06-29 17:04:03
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-06-17 18:59, ToMasz wrote:
> [...]
    > przeleciał 60 metrów, ściął sosne i wylądował na plebanii?
    > Miał 1.5 promila i dostał... 5 tyś kary. plus rok zawiasów na trzy lata
    > i 5 lat bez prawka. Moim zdaniem kpina. Nie tyle ze mało i co bym
    > chciał, ale to pokazuje że dajemy totalne przyzwolenie beztroską,
    > nieodpowiedzialną jazdę po pijaku, a w razie "draki" kara jest wartości
    > wypłaty. JAkby zaniedbał wymianę oleju/rozrządu/miał pecha, i tym
    > doprowadził do zatarcia silnia - koszt byłby taki sam. a tu za przelot
    > nad rondem po pijaku ma dodatkowo 5 lat bez prawka i zawiasy.....

    Nie, no oczywiscie - najlepiej gdyby dostal dozywocie...

    Ludzie to maja jednak nasrane w tych glowach. Dobrze ze to jednak
    sedziowe wydaja wyroki.

    --
    mk4

  • 17. Data: 2021-06-29 22:35:35
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 17:04, mk4 pisze:
    > Nie, no oczywiscie - najlepiej gdyby dostal dozywocie...
    >
    > Ludzie to maja jednak nasrane w tych glowach. Dobrze ze to jednak
    > sedziowe wydaja wyroki.

    Znajomy wydmuchał 0,83, nic nie odjebał, wpadł na rutynowej kontroli.
    Lejce zabrali mu na 3 lata i dostał 5kzł grzywny. (przypuszczam że sobie
    nie raz pozwalał na jazdę z promilami, ale robił to na tyle "mądrze" że
    go wcześniej nie złapali. Trzeba mieć naprawdę pecha żeby wpaść z
    promilami jak się ma tego świadomość i się jedzie ostrożnie.
    Ale takich debili co piją, wsiadają i wciskają gaz w podłogę to bym
    zamykał w psychiatryku albo kierował na przymusowy odwyk.
    Ten gość zdecydowanie został potraktowany ulgowo, bo się szczęśliwie
    złożyło że nie przyjebał na tym rondzie w samochód rodziny z dziećmi,
    których by posłał do piachu.

  • 18. Data: 2021-06-30 01:13:22
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > doprowadził do zatarcia silnia - koszt byłby taki sam. a tu za przelot
    > nad rondem po pijaku ma dodatkowo 5 lat bez prawka i zawiasy.....

    Zapominasz o koszcie napraw powstałych uszkodzeń jakie musi pokryć z
    własnej kieszeni.

    yabba

  • 19. Data: 2021-06-30 11:42:48
    Od: "Witek" <w...@k...pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ten gość zdecydowanie został potraktowany ulgowo, bo się szczęśliwie
    > złożyło że nie przyzenkował na tym rondzie w samochód rodziny z dziećmi,
    > których by posłał do piachu.

    Powinien dostać taki wyrok, jak gdyby zderzył się z samochodem osobowym
    i 2 osoby zabite, a 2 ranne. To prawdopodobny scenariusz.

  • 20. Data: 2021-06-30 12:57:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jun 2021 11:42:48 +0200, Witek wrote:
    > Użytkownik "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Powinien dostać taki wyrok, jak gdyby zderzył się z samochodem osobowym
    > i 2 osoby zabite, a 2 ranne. To prawdopodobny scenariusz.

    Cos w tym jest, ale jak Ciebie zlapia 70/50, to tez powinienes dostac
    wyrok za 2+2? Bo moze beda przechodzic przez przejscie w przyszlosci

    J.