  • 1. Data: 2021-06-08 14:40:31
    Temat: Hyundai i30 jaki kabel diagnostyczny?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    Witam
    no więc od tygodnia jestem posiadaczem Hyundia i30 1.6CRDi 90KM od zawsze
    ujeżdżałem VAGi i miałem VCDSa do podstawowej diagnostyki który ograniał mi
    wszstko. Hyundai to tymczasowa przygoda ale chciałbym móc co nieco w nim
    zdiagnozować więc jaki tani kabel diagnostyczne pod USB i najlepiej windows XP
    możecie polecić? z Allegro/Aliexpress itp.? Ja jeśli o Hyundaie chodzi to wiem
    tyle co nic...

    Pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2021-06-08 14:54:22
    Temat: Re: Hyundai i30 jaki kabel diagnostyczny?
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/06/2021 13:40, X-Man wrote:
> [...]
    > najlepiej windows XP możecie polecić? z Allegro/Aliexpress itp.? Ja
    > jeśli o Hyundaie chodzi to wiem tyle co nic...

    Najlepiej taki, ktory go obsluguje wraz dostarczonym softem. Albo bym
    popytal na jakims forum uzytkownikow Hyundaia albo bezposrednio u
    sprzedawcow:
    https://allegro.pl/oferta/sdprog-pol-interfejs-obd2-
    elm327-usb-hyundai-7366430616?bi_s=ads&bi_m=listing%
    3Adesktop%3Aquery&bi_c=NWM4ZWJhY2EtNTgyOS00MDdmLTk4Y
    WUtNzY0OGM2OGZhNzQ4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emissi
    on_unit_id=7ca97b52-42de-43ac-8e3a-1507d977ff09

    ale ze wsparciem dla XP to moze byc ciezko.