  • Data: 2014-06-05 19:54:30
    Temat: Re: naprawa!!! pomocy!
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czarnomag pisze:
    > Witam :D mam problem z przyciskiem od trąbki w moim enduro, a mianowicie
    > jest nadłamany przez co nie zawsze działa. Problem w tym,, że nie wiem,
    > czy próbować to sklejać, czy trzeba kupić np. taki przycisk,

    Kupić, klejony będzie się rozpadać. A gdzie kupić? Najlepiej dowiedz się
    kto jest producentem motocykla i jaki to jest model. Może być podpowiedź
    gdzieś na baku albo boczkach. Wtedy możesz poszukać w internecie fiszek
    do tego modelu i znaleźć numer części zamiennej.

    Wtedy w wyszukiwarkę google (www.google.pl) albo podobną, wpiszesz ten
    numer i dowiesz się gdzie można go kupić.
    Daj znać jak Ci poszło.

    --
    pozdrawiam
    Piotr