    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie
    Date: Sat, 6 Jan 2018 17:13:24 +0100

    W dniu 06-01-2018 o 16:21, Pszemol pisze:

    > Byles zbyt bierny.

    I tak źle i tak niedobrze. Albo jestem burakiem albo bierny.

    > Niekoniecznie ktos robil Ci nazlosc. To tylko moze byc Twoja bledna
    > interpretacja.

    Dosłownie 3m przy prędkości 100km/h? A gdy jadę obok migając to mnie nie
    widać? Naiwnością byłaby inna interpretacja.

    > Dokladnie. Trzeba byc konsekwentnym i zdecydowanym.

    Ale co konkretnie to oznacza? Taranowanie? Przecież jeśli ktoś nie
    ustępuje miejsca to nie zrobi tego bo to godzi w jego dumę. W takich
    przypadkach wyrywam do przodu i szukam innej okazji. Dlatego zawsze
    manewr planuję z dużym wyprzedzeniem aby mieć szansę na zjechanie na
    prawo. Wtedy nazywasz to buractwem.

    > A wiec zgadzasz sie ze obszar skrzyzowania rozciaga sie na cala rozbiegowke
    > to znaczy ze czerwony wyprzedzal niebieskiego na skrzyzowaniu.

    Poniekąd zgadzam się, a raczej zgadzałem się do czasu napotkania
    niniejszego artykułu, o czym już ze 2x wspomniałem. Zwróć uwagę jeszcze
    na jeden nieopisany w w/w linku aspekt. W tej interpretacji tworzysz
    giga - skrzyżowania. Przykładowy odcinek obwodnicy trójmiejskiej w
    okolicy lotniska w Rębiechowie. Nie podam dokładnych liczb bo nie
    mierzyłem i nie analizowałem pod kątem naszej dyskusji. Odcinek
    "rozbiegowy" liczy sobie ok. 1km. Gdzieś daleko daleko zmienia się potem
    w zjazd. Po drugiej stronie jest podobnie ale nie zmienia się w zjazd.

    Czy to oznacza, że skrzyżowanie to ma długość 2-3km? Jak długo
    obowiązuje "ustąp pierwszeństwa" na tak długim wjeździe?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek