  • 341. Data: 2018-01-14 18:49:15
    Temat: Re: nie. pojedyńcza linia przerywana.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jan 2018 15:40:08 +0100, w <p3fq47$73j$1@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    ,75y,182.08h,40.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sg10oXu8YX3aO
    vceWtYL_uA!2e0!7i13312!8i6656

    > Wiem, ale nic to nie zmienia.
    > Przyjmijmy że w obu przypadkach są to dwie różne linie - na końcu P-6, a
    > wcześniej jakiś rodzaj P-1.
    >
    > Trzeba ustalić jaki i co z niego wynika i na jakiej podstawie.
    > Na mój gust to jest P-1c, bo zgadzają się wymiary i przeznaczenie.

    W tym przypadku zapewne tak.

  • 342. Data: 2018-01-14 19:13:20
    Temat: Re: nie. Ustawodawca.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jan 2018 15:33:16 +0100, w <p3fpnb$6i4$2@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Jak wygląda linia krańcowa o której z takim zacięciem pisałeś, nie
    > musiałem sobie przypominać bo cały czas wiedziałem.
    > W przeciwieństwie do Ciebie.
    >
    > BTW: nadal podtrzymujesz swoje twierdzenie, że to są linie krańcowe?
    >
    > Czy też udasz głupka i będziesz próbował tak je INACZEJ na nowo
    > zaklasyfikować, żeby nagiąć fakty do Twojej wstępnej teorii?

    To skoro tak wszystko wiesz to dlaczego masz problem z odróżnieniem linii
    segregacyjnej od krańcowej?
    https://i.imgur.com/Dhm1sBu.jpg
    http://brd.edu.pl/sytuacje/linia13.jpg
    Jak masz jakieś pytanie o konkretny przypadek to w razie wątpliwości możesz je
    sobie zmierzyć.

  • 343. Data: 2018-01-14 20:30:48
    Temat: Re: nie. P-1c ?
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > Tak dokładniej jest to P-1c "linia pojedyncza przerywana wydzielająca".

    A gdzie to znalazleś ?

  • 344. Data: 2018-01-14 22:37:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 20:30, Witko4 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:p3fr9v$86c$1@node2.news.atman.pl...

    > A gdzie to znalazleś ?

    W zgodnych wymiarach.

  • 345. Data: 2018-01-14 22:40:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 19:13, r...@k...pl pisze:

    > To skoro tak wszystko wiesz to dlaczego masz problem z odróżnieniem linii
    > segregacyjnej od krańcowej?

    Ja nie mam.
    Drogowcy jak widać mają, skoro w identycznych sytuacjach potrafią
    namalować cokolwiek.

    > https://i.imgur.com/Dhm1sBu.jpg
    > http://brd.edu.pl/sytuacje/linia13.jpg

    I jaka to konkretnie linia Twoim zdaniem?

  • 346. Data: 2018-01-14 22:56:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jan 2018 22:40:01 +0100, w <p3ging$vqt$2@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Ja nie mam.
    > Drogowcy jak widać mają, skoro w identycznych sytuacjach potrafią
    > namalować cokolwiek.

    > I jaka to konkretnie linia Twoim zdaniem?

    Ciężko nie zobaczyć, że to krawędziówka.

  • 347. Data: 2018-01-14 23:14:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-01-2018 o 22:56, r...@k...pl pisze:

    > Ciężko nie zobaczyć, że to krawędziówka.

    Widzę że to P7-a.

    Bardziej chodziło mi o związek tej linii z omawianym przypadkiem.

    W Poznaniu takich nie ma chyba wcale w podobnych przypadkach.
    Tu masz kolejny przykład, wlot z S11 na A2:
    https://www.google.pl/maps/@52.3445731,17.0119591,13
    3m/data=!3m1!1e3

    albo z A2 na DK5 i odwrotnie:
    https://www.google.pl/maps/@52.3527153,16.8418552,24
    3m/data=!3m1!1e3

    Dlatego Twoje autorytatywne stwierdzenie, że w omawianym przypadku
    chodziło o linię krawędziową nie wydaje mi się prawidłowe.
    Z niczego to nie wynika.

  • 348. Data: 2018-01-15 01:24:41
    Od: "Witko4" <d...@p...pl>

    > W zgodnych wymiarach.

    Co to jest ?
    Jaki link ?

  • 349. Data: 2018-01-15 17:23:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-01-2018 o 01:24, Witko4 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:p3gii7$vqt$1@node1.news.atman.pl...

    > Co to jest ?
    > Jaki link ?

    Ale o co pytasz, o źródła prawne?
    A jakieś tam rozporządzenie dla drogowców o warunkach technicznych i
    takich tam.

    U mnie akurat ściągnęło się to z jakimś pdf o nazwie "7. Znaki poziome
    (skrzyż i węzły).pdf

    Poszukaj pod tym kątem, na pewno znajdziesz.

  • 350. Data: 2018-01-15 17:35:47
    Od: "Przewielebny" <t...@f...pl>

> [...]
    > (skrzyż i węzły).pdf
    >
    > Poszukaj pod tym kątem, na pewno znajdziesz.

    OK, dzięki.