    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
    Date: Sat, 20 Mar 2010 19:05:59 +0100

    news:r02aq51oevstb9unfg2msichdib60igahs@4ax.com...

    > No wiesz, kara za niezatrzymanie sie do kontroli jest grzywna i zakaz
    > prowadzenia pojazdow, za zastrzelenie nalezy sie odszkodowanie :-)

    To nie byla kontrola tylko blokada...

    > I nie takie wyimaginowane, bo czytasz ze emerytow beda musialy utrzymywac
    > ich dzieci :-)

    Fakt, to przeoczylem...

    > A powaznie to nie znamy akt, wiec trudno powiedziec jak sprawa
    > wygladala.

    No nie wiemy...
    Pamietam teksty solidaryzujacych sie motocyklistow, ktorzy pytali sie jak
    mozna strzelic w plecy w obronie koniecznej...

    To co jest - policjant nie ma prawa zastrzelic bandyty? Mial pelne prawo
    sadzic, ze ma do czynienia z poszukiwanym przestepca. Pech dla chlopaka, ze
    _jak zwykle_ oblal wszystkie zasady i lecial sobie w kulki z policjantem.
    Zastanawia mnie tylko dlaczego nie dociera to do jego rodzicow, ze jest
    sobie sam winien.

    --
    Picasso