  • Data: 2021-03-24 11:40:22
    Temat: Re: niemiecka technologia
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-03-2021 o 11:21, T. pisze:

> [...]
    > się z powodów marketingowych podtrzymuje. Opel już przed wojną został
    > wykupiony przez GM. IKEA została założona przez Szweda (nota bene -
    > faszystę), ale już od kilkudziesięciu lat jej właścicielem jest jakiś
    > holenderski fundusz emerytalny. Podobnie Biedronka nie jest już
    > Portugalska, a Volvo - szwedzkie. W Volvo coraz więcej podzespołów jest
    > prosto z Chin, a elektryki to chyba całe są tam produkowane (firma
    > Polestar).
    > A że Chińczycy chcą już promować własne marki, bo się nie mają czego
    > wstydzić, co będzie coraz więcej zmian typu IBM->Lenovo...

    W sensie że Lenovo jest właścicielem IBM?

    > U nas też tak się dzieje - np. Cyfrowy Polsat to firma cypryjska

    Mylisz pojęcia, a przynajmniej je mieszasz.
    Raz liczy się dla Ciebie miejsce rejestracji, a raz obywatelstwo
    właściciela.
    Raz piszesz o firmie, a raz o marce.

    Musisz się zdecydować, bo albo albo.

    Solorz cypryjczykiem nie jest, co najwyżej ma m.in. tam porejestrowane
    swoje firmy, ze względów podatkowych.