  • 1. Data: 2021-03-23 18:27:19
    Temat: niemiecka technologia
    Od: Peter <p...@o...pl>

    wchodząc na stronę OPLA mam napis: niemiecka technologia

    skoro kupując nową MOKKĘ mam silnik 1.2 PSA taki jak w peugot 208 to
    gdzie jest ta niemiecka technologia? w kole ?

  • 2. Data: 2021-03-23 18:49:27
    Temat: Re: niemiecka technologia
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/03/2021 17:27, Peter wrote:
    > wchodząc na stronę OPLA mam napis: niemiecka technologia
    >

    > skoro kupując nową MOKKĘ mam silnik 1.2 PSA taki jak w peugot 208 to
    > gdzie jest ta niemiecka technologia? w kole ?

    moze w elektronice, moze w elektryce, moze konstrukcji nadwozia.
    zreszta, ktory silnik ostatnio opel zaprojektowal sam od podstaw? bo jak
    sie cofne pamiecia to X16XEL w vectrze B to byla konstrukcja lotusa, a z
    dizli to slynne 1.9 cdti to byla konstrukcja fiatowska. przerozne
    benzyniaki to tez albo z saaba albo amerykanskie (z22yh)

  • 3. Data: 2021-03-23 18:54:50
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Peter w

    > wchodząc na stronę OPLA mam napis: niemiecka technologia

    Kłamiesz!

    Wyświetla się reklama:
    OPEL GRANDLAND X i pod spodem NIEMIECKA TECHNOLOGIA DAJĄCA PRZEWAGĘ

    > skoro kupując nową MOKKĘ mam silnik 1.2 PSA taki jak w peugot 208 to
    > gdzie jest ta niemiecka technologia? w kole ?

    Klikam w strzałkę po prwej i czytam:
    NOWY OPEL MOKKA.
    MNIEJ JAK INNI.
    BARDZIEJ JAK MOKKA.

    Gdzie tu coś o niemieckiej technologii w okolicach MOKKA?

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2021-03-23 20:36:43
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-23 o 18:54, TomN pisze:

    > Kłamiesz!

    To dlaczego niżej cytujesz tekst z tej strony "niemiecka technologia"?
    Czyli jednak nie kłamie.

> [...]
    > MNIEJ JAK INNI.
    > BARDZIEJ JAK MOKKA.
    >
    > Gdzie tu coś o niemieckiej technologii w okolicach MOKKA?

    Gdzie wątkotwórca pisał o okolicy mokka?
    Pisał o "niemiecka technologia" na stronie opla co jak rozumiem
    potwierdziłeś.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2021-03-23 20:49:38
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w

    > To dlaczego niżej cytujesz tekst z tej strony "niemiecka technologia"?
    > Czyli jednak nie kłamie.

    > Gdzie wątkotwórca pisał o okolicy mokka?

    Podkreśliłem ! ! !

    Na pewno nie pisał ! ! ! Pisał CAPPUCINO ? ? ?

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2021-03-23 21:56:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-23 o 20:49, TomN pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Podkreśliłem ! ! !
    >
    > Na pewno nie pisał ! ! ! Pisał CAPPUCINO ? ? ?

    Po pierwsze nie odpowiedziałeś na pytanie dlaczego cytujesz tekst
    którego podobno nie ma na stronie?
    Po drugie nie pisał o okolicy mokki tylko w kolejnym zdaniu podał
    konkretny przykład technologii która nie jest niemiecka.
    Czyli silnika mokki.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2021-03-23 23:53:58
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.03.2021 o 18:27, Peter pisze:
    > wchodząc na stronę OPLA mam napis: niemiecka technologia
    >

    > skoro kupując nową MOKKĘ mam silnik 1.2 PSA taki jak w peugot 208 to
    > gdzie jest ta niemiecka technologia? w kole ?

    Mylisz słowo "technologia" ze słowem "wynalazek" :)

    Mogę Ci zainstalować cokolwiek w Polskiej technologii :]
    Np. 1,2,3,4 to cyfry arabskie w polskiej technologii :D
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 8. Data: 2021-03-24 07:07:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >wchodząc na stronę OPLA mam napis: niemiecka technologia
    >skoro kupując nową MOKKĘ mam silnik 1.2 PSA taki jak w peugot 208 to
    >gdzie jest ta niemiecka technologia? w kole ?

    Widac "francuska technologia" to nie brzmi dumnie :-)

    Ale ten silnik to aby na pewno "francuski" ?

    J.

  • 9. Data: 2021-03-24 07:20:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 23.03.2021 18:27, Peter wrote:
    > wchodząc na stronę OPLA mam napis: niemiecka technologia

    No niestety coraz mniej - na ten moment Astra (wykastrowana z silników)
    i Insignia.

    > skoro kupując nową MOKKĘ mam silnik 1.2 PSA taki jak w peugot 208 to
    > gdzie jest ta niemiecka technologia? w kole ?

    No jeszcze trochę jej tam jest, ale już płyty podłogowe i silniki są
    Stellantis :(
    Zostało jeszcze trochę designu, elektroniki, foteli (rewelacyjne AGR) i
    podobnych dupereli :(

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2021-03-24 07:22:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 23.03.2021 18:49, K wrote:
    > z dizli to slynne 1.9 cdti to byla konstrukcja fiatowska.

    Wydaje mi się, ze w kooperacji był opracowany, ale spierał się nie będę :)
    Za to 2.0 to już konstrukcja GM bazująca wprawdzie na 1.9 CDTI, ale
    jednak inna niż 2.0 JTD.

    Pozdrawiam - Mirek