  • Data: 2010-09-24 07:59:12
    Temat: Re: no i zdzwoniłem się z motocyklistą...
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Sep 2010 09:36:53 +0200, "marko1a" <m...@l...de>
    wrote:

    >Można śmiało przyjąć że to co chciał zrobić to był manewr wymijania a nie
    wyprzedzania

    Czyli ten motocyklista jechal z przeciwnej strony?

    > To dało mu sygnał że może rozpocząć manewr wymijania.

    Dalo mu to sygnal jak ktos zwalnia bez widocznego powodu to znaczy ze
    musi miec powod. Problem jest taki ze motocyklista nieprawidlowo ten
    sygnal odczytal.

    >Więc jak widzisz on prawa nie złamał, ty tak.

    Zanim zaczniesz ferowac wyroki, zapoznaj sie chociaz z PoRD (wlacznie
    z definicjami) i pojezdzij troche.

    pozdr
    newrom
    --