  • 1. Data: 2020-12-15 05:37:52
    Temat: nowy fiat 500 hybrid
    Od: Peter <p...@o...pl>

    żalę się:

    ten nowy fiat 500 1.0 to tak jakbyś do poprzedniego fiata 500 1.2 69KM
    wsadził 3 osoby po 80kg, efekt jest ten sam

    fiat 500 1.2 69KM 102Nm masa 860kg

    fiat 500 1.0 70KM 92Nm masa 980kg

    oni na prawdę uważają ludzi za idiotów

  • 2. Data: 2020-12-15 10:34:24
    Temat: Re: nowy fiat 500 hybrid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >ten nowy fiat 500 1.0 to tak jakbyś do poprzedniego fiata 500 1.2
    >69KM wsadził 3 osoby po 80kg, efekt jest ten sam

    Skoro kupujesz 1.0, to chyba Ci na osiagach nie zalezy :-)

    Ale zaraz ... nie ma tak, ze oprocz z 70KM z silnika jest jest jeszcze
    troche konikow z napedu elektrycznego i rozpedza sie lepiej niz ten
    1.2 ?

    Poza tym ... kupujesz hybryde, to chyba zamierzasz duzo po miescie
    jezdzic.
    Wiec sie pytaj jakie to ma osiagi na samej elektryce, oczywiscie
    0-50km/h :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-12-15 18:14:53
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Skoro kupujesz 1.0, to chyba Ci na osiagach nie zalezy :-)

    gdyby w tym samochodzie było 1.0 turbo to byłby to mały zapierdalacz
    miejski który bym kupił

    > Ale zaraz ... nie ma tak, ze oprocz z 70KM z silnika jest jest jeszcze
    > troche konikow z napedu elektrycznego i rozpedza sie lepiej niz ten 1.2 ?

    o to chodzi że rozpędza się o wiele gorzej i że to tylko chłyt
    marketingowy bo spadek niutów i wzrost masy powoduje ogromne zamulenie

    > Poza tym ... kupujesz hybryde, to chyba zamierzasz duzo po miescie jezdzic.
    > Wiec sie pytaj jakie to ma osiagi na samej elektryce, oczywiscie
    > 0-50km/h :-)

    osiągi na elektryce ma żadne, to jest tylko po to żeby normy spełnić i
    ładnie na papierze wyglądało, zrobili samochód cięższy i o wiele gorszy
    od poprzednika

  • 4. Data: 2020-12-15 18:31:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-12-2020 o 05:37, Peter pisze:
> [...]
    >
    > ten nowy fiat 500 1.0 to tak jakbyś do poprzedniego fiata 500 1.2 69KM
    > wsadził 3 osoby po 80kg, efekt jest ten sam

    Wiesz, skoro ktoś choćby rozważa zakup 500, przy jego cenie, to ciężko
    uważać go za kogoś innego...

  • 5. Data: 2020-12-15 19:32:11
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Wiesz, skoro ktoś choćby rozważa zakup 500, przy jego cenie, to ciężko
    > uważać go za kogoś innego...

    znaczy że większy w tej samej cenie to lepszy ????

    to ja jestem jakiś inny

  • 6. Data: 2020-12-15 19:44:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-15 o 10:34, J.F. pisze:
    > Ale zaraz ... nie ma tak, ze oprocz z 70KM z silnika jest jest jeszcze
    > troche konikow z napedu elektrycznego i rozpedza sie lepiej niz ten 1.2 ?

    To jest miękka hybryda. lepsze byłoby słowo BAGNISTA ;-)

    Znaczy większy akumulator który napędza więcej urządzeń i podobno daje
    coś przy przyśpieszaniu. PODOBNO.

    Ale tak na serio to tylko po to aby mieć auto hybrydowe w OFERCIE ;-)

  • 7. Data: 2020-12-15 21:57:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 15.12.2020 o 18:14, Peter pisze:

    >  osiągi na elektryce ma żadne, to jest tylko po to żeby normy spełnić i
    > ładnie na papierze wyglądało, zrobili samochód cięższy i o wiele gorszy
    > od poprzednika

    To nie kupuj. Problem rozwiązany.

    --
    MN

  • 8. Data: 2020-12-15 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Peter p...@o...pl ...

    > znaczy że większy w tej samej cenie to lepszy ????
    >
    > to ja jestem jakiś inny

    Hmm, a rownie mały ale tanszy nie podpada pod to rownanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 9. Data: 2020-12-16 08:04:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-12-2020 o 19:32, Peter pisze:

    > znaczy że większy w tej samej cenie to lepszy ????

    Nie, to znaczy że to Fiat na poziomie Pandy, za to w drastycznie wyższej
    cenie.
    Do tego paskudny.

    > to ja jestem jakiś inny

    Czyli stanowisz dobry cel takich właśnie zabiegów Fiata.

  • 10. Data: 2020-12-16 15:11:23
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2020-12-15 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Peter p...@o...pl ...

    > Hmm, a rownie mały ale tanszy nie podpada pod to rownanie?

    ja uważam że fiat 500 to jedyny samochód segmentu A który mi się podoba

    paskudny jest:
    yaris nowy/stary
    hyundai i10
    smart 4one

    przymierzałem się do kupna 500 od 2 lat (jako 3 samochód) i jak się
    zdecydowałem ( w tym roku ) to wszystko wymiotło albo zmienili na nowszy
    silnik o tragicznych parametrach

    wykluczam samochody segmentu B