  • 11. Data: 2020-12-16 15:23:10
    Temat: Re: nowy fiat 500 hybrid
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2020 o 15:11 Peter <p...@o...pl> pisze:

    > przymierzałem się do kupna 500 od 2 lat (jako 3 samochód) i jak się
    > zdecydowałem ( w tym roku )

    Tak z ciekawości (nie bierz tego do siebie) na czym polega dwuletnie
    "przymierzanie" się do zakupu auta?
    Dla mnie to jakieś fascynujące zjawisko - u mnie od potrzeby zakupy do
    decyzji i zamówienia mija max 1 miesiąc (a zazwyczaj tydzień-dwa).
    Co robiłeś przez 2 lata, że w końcu się zdecydowałeś? :-)

    TG

  • 12. Data: 2020-12-16 15:38:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-12-2020 o 15:11, Peter pisze:

    > ja uważam że fiat 500 to jedyny samochód segmentu A który mi się podoba

    To płać dwa razy tyle ile jest wart - takie gusta muszą kosztować...

    W każdym razie Lancia i Ford, o ile go jeszcze produkują, to jego
    bliźniaki, tyle że możesz (mogłeś) sobie dwa naraz kupić w tej cenie....

  • 13. Data: 2020-12-16 15:39:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > decyzji i zamówienia mija max 1 miesiąc (a zazwyczaj tydzień-dwa).
    > Co robiłeś przez 2 lata, że w końcu się zdecydowałeś? :-)

    Czekał aż wyleci z produkcji i zastąpią go gorszym, nowszym modelem. ;-)

  • 14. Data: 2020-12-16 16:05:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >gdyby w tym samochodzie było 1.0 turbo to byłby to mały zapierdalacz
    >miejski który bym kupił

    Ba, a gdyby tak mial silniczek 1.6 z F1 ... tylko na jaki przebieg on
    liczony ? :-)

    >o to chodzi że rozpędza się o wiele gorzej i że to tylko chłyt
    >marketingowy bo spadek niutów i wzrost masy powoduje ogromne
    >zamulenie

    Moc wieksza, a Nm sie rownowazy przelozeniami.
    Owszem, moze to nie wystarczyc ... ale przy wspomaganiu elektrycznym
    powinno.

    >osiągi na elektryce ma żadne,

    w miejskim korku wieksze nie sa potrzebne :-(

    >to jest tylko po to żeby normy spełnić i ładnie na papierze
    >wyglądało, zrobili samochód cięższy i o wiele gorszy od poprzednika

    Bateria wazy ... a widac jakas solidna dali :-)

    J.

  • 15. Data: 2020-12-16 17:58:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 15:11, Peter pisze:
    > przymierzałem się do kupna 500 od 2 lat (jako 3 samochód) i jak się
    > zdecydowałem ( w tym roku ) to wszystko wymiotło albo zmienili na nowszy
    > silnik o tragicznych parametrach

    Może któryś z tych?
    https://salon.fiat.pl/?models=500&version=Pop:;Loung
    e:;Sport:;Rockstar:;Star&page=1&fuelType=Benzyna

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 16. Data: 2020-12-16 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > To nie kupuj. Problem rozwiązany.

    Ale mozna tutaj oceniac czy nie za bardzo? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 17. Data: 2020-12-16 17:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

> [...]
    > zakupy do decyzji i zamówienia mija max 1 miesiąc (a zazwyczaj
    > tydzień-dwa). Co robiłeś przez 2 lata, że w końcu się

    Ja sie do jakiegokolwiek kabrio przymierzam od 5 lat :)
    Tyle ze zawsze dochodze do wniosku ze bez sensu kupowac auto ktorym
    bede jezdził kilka weekendów w roku. ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 18. Data: 2020-12-17 15:18:42
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Tak z ciekawości (nie bierz tego do siebie) na czym polega dwuletnie
    > "przymierzanie" się do zakupu auta?

    polega na tym że co roku (od 2 lat) kupuje nowy samochód i co roku
    chodzi mi po głowie 500

  • 19. Data: 2020-12-19 09:26:40
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Bateria wazy ... a widac jakas solidna dali :-)

    tylko ta bateria w 500 ładuje się podczas jazdy, jak ja mam ją
    naładować? jechać dookoła miasta po obwodnicy do pracy ?

    zupełnie inaczej wyglądał by ten samochód gdyby się dało ładować go w
    garażu i powiedzmy na elektryku te 20km do pracy dojechać, to byłby hit

    a tak jest gówno ładne na papierze

    jak PSA przejęło fiata liczyłem że wsadzą do takiej 500 zwykłe 1.2 PSA
    75KM 118Nm i to byłby zwinny miejski łazik

  • 20. Data: 2020-12-19 15:42:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-12-19 09:26, Peter wrote:
    [...]
    > jak PSA przejęło fiata liczyłem że wsadzą do takiej 500 zwykłe 1.2 PSA
    > 75KM 118Nm i to byłby zwinny miejski łazik

    Co to jest zwykłe 1.2 PSA 75KM 118Nm? Mógłbyś kod silnika podać? Tak się
    pytam w kontekście opla (corsy), bo to teraz też PSA. Nie jest to
    przypadkiem jakieś trzycylindrowe dziwadło (występujące też w wersji
    uturbionej)?