eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetnvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty › Re: nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
  • Data: 2021-02-25 16:07:12
    Temat: Re: nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
    Od: "jedrek" <w...@...on> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej P. Wozniak" <news:602d5c2a$0$521$65785112@news.neostrada.pl
    > I co, nie umiesz obsługiwać nawigacji z klawiatury? U mnie działa.

    Twoja myśl po rozwinięciu to coś w stylu: "U mnie działa to jak u ciebie nie
    działa to znaczy, żeś
    głupek i problem rozwiązany".

    > Jeśli upierasz się przy Windows XP

    Czepiając się "złego" XP, to według twojej ideologii linux mint odpalony w
    wersji live to też gówno, bo tam dokładnie to samo się dzieje na wskazanej
    stronie i nijak na dedykowanym Firefox v 85 nie idzie dokonać trwałego
    wyboru w okienkach z rozwijanej listy, bo błyskawicznie znów wracamy do
    GeFroce RTX 30 jakby wszystkie wybory wisiały na sprężynie, która za chwilę
    wraca do jedynego słusznego wyboru. Co potwierdza, że problem jest szerszy a
    nie, bo masz zły system.