eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetnvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty › Re: nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
  • Data: 2021-02-17 19:04:54
    Temat: Re: nvidia pobieranie sterowników - strona nie pozwala wybrać typu karty
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako jedrek <w...@...on>
    w artykule <news:iW7XH.269745$PvF9.151645@usenetxs.com> pisze:

    > "solar"
    >
    > Nic nie naprawiali.
    > Po wybraniu typ produktu: GeForce
    > Co byśmy sobie nie wbrali w Seria produktu, to i tak błyskawicznie samo
    > wróci na jedyną słuszną pozycję:
    >
    > GeFroce RTX 30 Series (Notebooks)

    I co, nie umiesz obsługiwać nawigacji z klawiatury? U mnie działa.

    Jeśli upierasz się przy Windows XP, to musisz się liczyć z błędami w
    obsłudze javascriptu. Genialne łebmajstry piszą strony schromolone i w
    ogóle nie sprawdzają ich działania w Firefoksie. Tymczasem od jakiegoś
    2010 r. pracownicy Google robili w Mozilli dywersję i na poprawne
    działanie można liczyć dopiero w wersjach Firefoxa nowszych niż 68.

    Ale to wszystko NTG.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)