  • Data: 2011-10-14 12:31:44
    Temat: Re: ocena wysokosci bieznika :)
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co człowiek to teoria. Bo ja twierdzę że zużywają się szybciej:

    Wg moich doswiadczen raczej mniej. Kupilem nowe zimowki na ktorych jezdzilem
    z 10 lat i w sumie (lacznie z jazda na letnich) przejezdzilem z 200 tys. km
    i wygladaly nie gorzej niz te na zdjeciach. Sadze, ze te 60 czy 70 tys.
    zrobilem na nich na pewn, a moze wiecej.

    > - na mokrej i śliskiej nawierchni - w wyniku większej pracy w poślizgu
    > (zimą o wiele więcej koła buksują)

    Wiekszosc samochodow ma juz takie cos co sprawia, ze nie buksuja i takie cos
    co sprawia, ze przy hamowaniu sie nie slizgaja ;)

    Pozdrawiam

    Darek