  • Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Date: Tue, 23 Aug 2011 14:56:57 +0200
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Subject: Re: odtwarzanie i...nagrywanie na USB

    Cześć Cavallino !

    Dnia (wtorek), 2011-08-23 o godz. 14:05:36
    Cavallino c...@k...pl news:j30520$ao8$1@news.onet.pl
    Napisał na temat "odtwarzanie i...nagrywanie na USB":

    > Nie tylko z naziemnej, byle z cyfrowej.

    Z DVD [na EURO/SCART złączu] (płytka z filmem) nie da się nagrać.
    Z tunera SAT nie sprawdzę, bo rok temu burza mi go spaliła ;(
    Kablówki nie mam, bo sobie mieszkam od 12 lat na pięknej lubuskiej wsi :)

    A jak kolega Lukas jest zainteresowany tym tematem to odsyłam na forum HDTV.
    Oczywiście sam też mogę pomóc w tym temacie, choć ten TV mam dopiero 3m-ce.

    --
    Hej!
    TheZas