  • Data: 2010-01-08 08:47:11
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-08, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Żartujesz teraz?
    > Niemożliwe było przypadkowe odkręcenie gazu do oporu. Nawet gdyby ręka się
    > omsknęła to i tak, żeby zrobić "full throttle" trzeba było kręcić manetką na
    > dwa razy.

    To teraz powiedz co musi sie stac zeby odkrecic przypadkowo gaz do oporu.
    Jakos nie moge sobie wyobrazic bo zdarzyc mi sie to nie zdarzylo nigdy, nawet
    glupim skuterem. Sklonny jestem sie zgodzic ze na dziurze moze reka drgnac ale
    od ruchu manetka 1-2 mm moto nie pojdzie Ci na kolo...

    --
    Artur
    ZZR 1200