  • 51. Data: 2010-05-30 16:32:25
    Temat: Re: opony zimowe w lecie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 30 May 2010 10:14:56 GMT, to wrote:

    >Czy muszę jeździć na wszystkich kiepskich oponach, żeby wiedzieć że są
    >kiepskie?

    To nie jest wiedza, to jest wiara :-)

    >Spytam raczej -- z czym je porównujesz (porównujecie), że
    >twierdzisz, że są dobre, z jak mocnym autem je łączysz i jak wygląda Twój
    >styl jazdy.

    na przecietnym aucie w stulu roche ostrzejszym niz przecietny nie
    sprawiaja problemow. A to juz dobra ocena.

    >O przeciętnej ulewie, czyli takiej, gdzie widoczność jest wystarczająca
    >do bezpiecznej jazdy ok. 200 km/h.

    no coz, albo bardzo dobry z ciebie zawodnik, albo musisz jeszcze
    troche poczekac, wreszcie kupic auto i pojezdzic, wtedy bedziesz
    wiedzial co to jest bezpieczna jazda :-)

    J.

  • 52. Data: 2010-05-30 17:50:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > na przecietnym aucie w stulu roche ostrzejszym niz przecietny nie
    > sprawiaja problemow. A to juz dobra ocena.

    Bo ja wiem? Ja tej zimy wyprzedzałem wszystkich mając z przodu zapas z
    letnią łysą gumą (pozostałe 3 opony to b. dobre zimówki). O czym to ma
    świadczyć?

    Moja jest WYSTARCZAJĄCO bezpieczna.

  • 53. Data: 2010-05-30 18:10:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 30 May 2010 15:50:19 GMT, to wrote:
    >Bo ja wiem? Ja tej zimy wyprzedzałem wszystkich mając z przodu zapas z
    >letnią łysą gumą (pozostałe 3 opony to b. dobre zimówki). O czym to ma
    >świadczyć?

    a) o tym ze nie mieszkasz we Wroclawiu,
    b) o glupocie :-)

    >Moja jest WYSTARCZAJĄCO bezpieczna.

    A Navigator 2 to jest wystarczajaco dobra opona.

    Film dawaj, jak to jezdzisz 200 po autostradzie w ulewie :-)

    J,

  • 54. Data: 2010-05-31 10:25:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Artur Maśląg pisze:

    > Bzdura - jeszcze raz poproszę o przedstawienie opon całorocznych
    > z 'letnim bieżnikiem'.

    D124?

  • 55. Data: 2010-05-31 15:47:16
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    ja napiszę tylko tyle, zrobiłem raz i tylko raz daleką trasę ponad
    1300km w jedną stronę w lecie na oponach zimowych.
    Było piekielnie gorąco (jeszcze wtedy klimy nie miałem) oczywiście pełen
    ogień tyle ile fabryka dała (tak kiedyś nie myślałem za bardzo o
    bezpieczeństwie musiała mnie tego praktyka nauczyć), było kilka sytuacji
    w których musiałem przyhamować. Niestety opony tego nie wytrzymały, w
    drodze powrotnej potwornie tłukło bo się bieżnik polasował i powycierał.
    Teraz już wiem, że opony śnieżne (mylnie nazywane zimowymi) używam w
    zimę a opony letnie w lato :)

    --
    krzysiek82

  • 56. Data: 2010-06-01 23:46:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > a) o tym ze nie mieszkasz we Wroclawiu, b) o glupocie :-)

    Dlaczego o głupocie? Moja wina, że drogi są pełne przymulonych żółwi?

    > A Navigator 2 to jest wystarczajaco dobra opona.

    Podobnie jak zestaw składający się z trzech zimówek i jednej łysej
    letniej? Też się da jechać, nawet szybciej niż reszta.

    > Film dawaj, jak to jezdzisz 200 po autostradzie w ulewie :-)

    Nie wybieram się do Niemiec. ;-)

  • 57. Data: 2010-06-02 23:09:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:

    > A co się dzieje w ulewie takiego, że nie można jechać 200 km/h po dobrej
    > nawierzchni (bez kałuż)?

    A gdzie jest taka droga bez kałuż?
    Bo nawet się okazało że szybka jazda w deszczu po A4 przerosła nawet Kuzaja.

  • 58. Data: 2010-06-02 23:20:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 01 Jun 2010 21:46:05 GMT, to wrote:

    >Dlaczego o głupocie? Moja wina, że drogi są pełne przymulonych żółwi?

    Sa pelne dzien, pelne drugi dzien, pelne trzeci dzien .. rozbilem
    latarnie. I kto byl przymulony ? :-)

    >Nie wybieram się do Niemiec. ;-)

    A co, boisz sie ? ;-P

    J.

  • 59. Data: 2010-06-03 09:03:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > A gdzie jest taka droga bez kałuż?
    > Bo nawet się okazało że szybka jazda w deszczu po A4 przerosła nawet
    > Kuzaja.

    Może przyzwyczajenie do rajdówek go zgubiło? Ja raz prawie wypadłem z
    zakrętu na mokrym jadąc autem prowadzącym się znacznie gorzej niż moje
    mimo, że wydawało mi się, ze zachowałem odpowiedni margines
    bezpieczeństwa, od tego czasu zachowuje jeszcze większy zanim się
    "wjeżdżę". ;)

  • 60. Data: 2010-06-03 09:06:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Sa pelne dzien, pelne drugi dzien, pelne trzeci dzien .. rozbilem
    > latarnie. I kto byl przymulony ? :-)

    To samo mi mówili jak kiedyś jeździłem rowerem 30-40 km/h po chodnikach,
    skakałem ze schodów, jeździłem za autobusami itp. I jakoś nic się nie
    stało.

    > A co, boisz sie ? ;-P

    Trochę daleko. ;-)