  • Data: 2010-01-14 20:05:00
    Temat: Re: oszlalem... kolejne auto :)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nex@pl pisze:

    > Chyba sobie żartujesz. 20-30k km rocznie, to ja jeżdżąc na studia
    > robiłem :)do tego zakupy, czasem jakiś wyjazd...
    >
    > Jeżeli auto pracuje, to 50k km na rok to będzie mało.

    Ja, bedac serwisem od komputerow (wlasna DG) robilem 70-80 tys w okresie
    prosperity. Opamietalem sie, jka sie okazalo, ze spedzam cale dnie w
    samochodzie a realnej pracy jest moze ze 3h dziennie. Nie powiem szmalu
    mialem z tego mnostwo, tylko bywalo, ze na wyrko ladowalem o 2-3 w nocy
    (czesc robot moglem robic tylko po 22 u klienta) a o osmej znow wyjazd.
    trzy lata dalem tak rade :)

    MarcinJM