  • 1. Data: 2010-01-14 09:36:44
    Temat: oszlalem... kolejne auto :)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Wczoraj kupilem:
    http://moto.gratka.pl/tresc/11252149.html?ko=1260624
    761b847c3b475bdb28a455cd8
    5600 dalem :)
    czwarte auto... heh

    MarcinJM

  • 2. Data: 2010-01-14 09:43:29
    Temat: Re: oszlalem... kolejne auto :)
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-01-14 09:36, MarcinJM pisze:
    > Witam
> [...]
    Eeee...ja tam z wielkopolskiego zagłebia metaloplastyki bałbym się kupić
    :) Tak poza tym samo w sobie to fajne autko (P206). Gratulacje (chyba:))
    --
    pozdrawiam
    MZ

  • 3. Data: 2010-01-14 09:43:41
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    MarcinJM pisze:
    > Witam
> [...]

    tanio chyba jakoś, fajny sam takiego kiedyś chciałem ale jakoś wyszło
    coś innego :)

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-01-14 09:56:37
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    MZ pisze:
    761b847c3b475bdb28a455cd8

    > Eeee...ja tam z wielkopolskiego zagłebia metaloplastyki bałbym się kupić
    > :) Tak poza tym samo w sobie to fajne autko (P206). Gratulacje (chyba:))

    Z tym, ze to jest auto od firmy, w ktorej od 12 lat robie komputery.
    Znam to auto od urodzenia :)
    Maja jeszcze 406, 2002, 2.0 automat kombi, gaz. Jak ktos zainteresowany
    to pisac na gg 978510 lub 604448996 to ponegocjuje cene :)
    http://moto.gratka.pl/tresc/11252174.html?ko=1260625
    85701aaceb6581cfa4c454318
    Przebieg spory, ale oryginalny.

    MarcinJM

  • 5. Data: 2010-01-14 10:02:43
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    MarcinJM pisze:

> [...]
    > Maja jeszcze 406, 2002, 2.0 automat kombi, gaz. Jak ktos zainteresowany
    > to pisac na gg 978510 lub 604448996 to ponegocjuje cene :)

    Hmmm, troche jka spam to wyglada... Ja z tego nic nie mam, zeby jasnosc
    byla. Moze tylko w imieniu zainteresowanego ponegocowac cene (jak widac
    skutecznie, z 6500 zrobilo sie 5600).

    MarcinJM

  • 6. Data: 2010-01-14 10:08:20
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Drogo, panie przebieg to juz baaardzo spory.

  • 7. Data: 2010-01-14 10:16:51
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > czwarte auto... heh

    Kupiłbyś jakiś porządny samochód a nie kolejną taczkę z silnikiem.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 8. Data: 2010-01-14 10:17:11
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > czwarte auto... heh

    A pozniej rocznie kilka tys zl samego OC ;)

    Picasso

  • 9. Data: 2010-01-14 10:57:09
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <> napisał w wiadomości ...
    > Drogo, panie przebieg to juz baaardzo spory.

    zawsze może sobie skręcić po kupnie do ilu chcesz
    żeby pochwalić się kolegom jakiego to masz farta
    i zawsze trafiasz na samochód od dziadka co to tylko
    do kościoła jeździł...

  • 10. Data: 2010-01-14 11:10:19
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > A pozniej rocznie kilka tys zl samego OC ;)

    Jak się ma max zniżki i ubezpiecza w firmie Krzak Sp. z o.o. to da się
    przeżyć :-)