  • Data: 2023-03-14 17:26:57
    Temat: Re: [ot] Tłumaczenie srt
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam napisał(a) :

    > Mnie aplikacja pokazuje 2279 zł. oszczędności z tytułu "smart" - kupuję

    Alledrogo jak zawsze łże.
    Dodając towary do koszyka jednego sklepu pokazuje mi oszczędności na
    wysyłce 30zł. Bo 3 towary zamawiam. W jednej paczce. Tak naprawdę
    oszczędzam tylko 10. A tak bardziej naprawdę, to trochę mniej, bo
    przecież opcji smart nie dostałem za darmo, ale musiałem za nią
    zapłacić.

    Swego czasu kupowałem buty. Ciągle mi coś nie pasowało. Za
    wielokrotne przesyłki tam i z powrotem zapłaciłem jak za drugą parę
    :-) No ale w sklepie stacjonarnym ich nie mogłem kupić.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65