  • Data: 2023-04-28 12:36:51
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Na niektórych grupach jest tylko spam.

    To może przykład takiej grupy, gdzie jest spam, ale pochodzi z innego
    źródła niż Google Groups.

    > Ale tak, do pl.* chyba spamerzy jeszcze masowo nie dotarli.

    I pewnie już nie dotrą. Podejrzewam nawet, że aktualni spamerzy mogą
    nie mieć świadomści, że spamują Usenet. Googel Groups, to dziwne
    urządzenie. Każda grupa jest jednocześnie listą dyskusyjną. Mnie 18
    lat temu zapisano do jednej takiej listy (dało się per procura),
    przychodziły stamtąd maile. Ale sprawdziłem -- da się też czytać i pisać
    (nie będąc zapisanym do listy) jak na groupy usenetowe. Więc te usenetowe,
    jak pl.misc.elektronika, też pewnie można zasubskrybować i dostawać
    wszystko mailem. A także wysyłać mailem spam, który pojawi się w Usenecie.

    --
    Jarek