    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Date: Mon, 1 May 2023 16:44:31 -0000 (UTC)
    <u239qq$1krpl$11@news.icm.edu.pl>
    <6445635f$0$2966$65785112@news.neostrada.pl>
    <u23rpa$1m0hq$5@news.icm.edu.pl>
    <64479f3b$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
    <u28kuu$1u4js$1@news.icm.edu.pl>
    <6449195e$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@h...invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@h...invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Możemy w dniu Święta Pracy uznać to za świadectwo nowych czasów?

    Wtedy to nie były nowe czasy, tylko 2005 r.

    > Kiedyś pracodawcy chadzali tu na połów. Czacem wracali ze zdobyczą
    > (jak widać), czasem kończyło się na miłej wymianie uprzejości.
    > Dzisiaj nikt na to nie liczy. Nawet nie z powodu braku ryb.

    Myślę, że jakby ktoś z tej grupy szukał pracy, to znalazłby się ktoś, kto
    mógłby go polecić.

    > Trzeba mieć mocno zatemperowany killfajl, żeby dostrzec tak delikatne
    > jednostki, które byle co uraża.

    Nie jest powiedziane, że takie jednostki piszą na grupy. Mogą czytać. Albo
    mogą przeczytać za 10 lat, szukając postów danej osoby. Lepiej się czuję,
    mając kontrolę. Kto siedzi na Usenecie (albo jest na tyle inteligentny,
    żeby zajrzeć w nagłówki), ten i tak wie, kim jestem (bo i taki był cel), a
    świeżynki z Googla wiedzieć nie muszą.

    --
    - Czy to prawda, że będzie mnie operował pan ordynator?
    - Tak, lubię sprawdzić przynajmniej raz na rok, czy coś jeszcze pamiętam.