    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Date: Tue, 5 Dec 2023 17:07:37 +0100
    <u235e0$1krpl$2@news.icm.edu.pl> <u23b4n$1tgp9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <7...@h...invalid>
    <u28dps$eon$1$cezar91@news.chmurka.net>
    <1...@h...invalid>
    <u2932q$1uqes$3@news.icm.edu.pl>
    <a...@h...invalid>

    > Ale nie mówimy o talku tylko o serwerach Usenet.

    To nie jest oczywiste :-) Było, że ludzie sobie poszli i dyskutują gdzie
    indziej.

    > Ale tak, talk też wymaga
    > chociażby publicznego IP.

    A grupy dyskusyjne wymagają dodatkowo dysku.

    > Dlaczego nie? Miejsce jest skandalicznie wręcz tanie w porównaniu do tego,
    > ile zajmują grupy tekstowe. To nie terabajty filmów.

    No ale może filmy są potrzebniejsze.

    > Ludzie, którzy zmuszają innych do korzystania z tych środków przekazu
    > zakładając, że każdy z nich korzysta z definicji (bo w ich bańce tak
    > jest).

    No ale co Ty chcesz zaoferować przeciętnemu ludzikowi zamiast FB.
    Przecież nie grupy dyskusyjne bo musiałbyś najpierw jakieś lajki
    wprowadzić. Czy może upieramy się, że lajki nie mają sensu i ludziom
    chodzi tylko o pisanie?