    From: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [ot] zgranie kaset audio do pliku (laptop) - jaki kabel?
    Date: Sun, 5 Feb 2023 15:29:04 +0100

    Krystek w news:63dfad06$0$9600$65785112@news.neostrada.pl
    > Pod przyciskiem "Zaawansowane" powinieneś mieć ustawienia do wyboru typu
    > "Wzmocnienie sygnału mikrofonu" albo "Wejście liniowe", wtedy karta
    > ustawia odpowiedni poziom sygnału wejściowego dla audio (wzmacnia dla
    > wejścia mikrofonowego i zostawia bez zmian dla sygnału audio z wejścia
    > liniowego).
    > K.

    po klik w glosnik w trayu jest taK
    https://imgsh.net/a/fWhlLOi.png
    a poniewaz interesuje mnie *input* , to wybieram input i mam taka mozliwosc:
    https://imgsh.net/a/OWYnbvr.png
    - widac co bede mogl regulowac;
    najciekawsza opcja --> *miks* *stereo* to prawdopodobnie nie nagrywanie
    stereo, bo prawdopodobnie go nie ma, ale.... moze to oznacza nagranie tego
    samego w dwa kanaly (?), zeby jeden nie byl gluchy, taka *symulacja*
    *stereo* ... Tak kombinuje.
    jak sie teraz zrobi w panelu "ok" to pojawia sie to:
    https://imgsh.net/a/iOcZNXB.png
    i "zaawansowane" po klik pokazuje tylko to: https://imgsh.net/a/gZUSWL1.png

    to tyle. Wejscie mikrofonowe laptopowe nie pokazuje, ze cos mozna wybrac,
    typu "line-in". Na moje oko to jednak nie nagrywanie stereo, ale (jeszcze
    nie sprawdzalem) symulacja stereo.

    Oraz: dostalem info o (w zasadzie) niemozliwosci nagrywania stereo w
    laptopach:
    https://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Audio/Can-I-g
    et-stereo-sound-into-laptop/td-p/6087511
    Mearly all Microphone jacks on laptops or computers will have Mono input
    no matter what the actual brand of the PC is. It is very difficult to
    find a notebook which has stereo input and a lot of more modern PCs have
    done away with the microphone jack since there is a Microphone
    integrated in the PC.

    wiec jesli ma sie kasety mono to dobrze by bylo, zeby chociaz taka symulacja
    stereo byla mozliwa....