eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklepalenie sie alternatora w r1 rn12 › Re: palenie sie alternatora w r1 rn12
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: __Maciek <i...@c...org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: palenie sie alternatora w r1 rn12
    Date: Fri, 25 May 2012 21:46:40 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <0...@4...com>
    References: <a283b1556342533ccc812ef5193ad705$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.29.147.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1337975200 8816 194.29.147.238 (25 May 2012 19:46:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 May 2012 19:46:40 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    X-User: dt770
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:654324
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 25 May 2012 18:14:55 +0000 (UTC) bazyl r1
    <bazyl1981@_NOSPAM_hotmail.com> napisał:

    >zmowu padl alternator jest calkowicie zweglony tak jak poprzedni.PROSZ O
    >POMOC NIEWIEM CO DALEJ MAM ROBIC? A LATAC SIE CHCE DZIEKI!

    Zapewne masz gdzieś zwarcie. To może być wrednie zakamuflowane,
    gdzieś raz styka raz nie styka itp. W pierwszej kolejności obejrzałbym
    oprawy lamp (tam często potrafi się jakaś blaszka odgiąć i robić
    zwarcie) oraz przełączniki. Może też być tak że jakiś przewód przetarł
    się i robi zwarcie do ramy motocykla, szczególnie krytycznie obejrzyj
    instalację w miejscach przechodzenia przewodów nad krawędziami
    elementów metalowych itp. Może być tak że zwarcie jest np. w jednej
    pozycji kierownicy, albo zależnie od tego jak się akurat ułożą
    przewody. Musisz po prostu szukać. Jeżeli się nie znasz to weź do tego
    jakąś osobę bardziej kumatą w elektryce/elektronice. Niestety czeka
    Cię prawdopodobnie solidny demontaż motocykla.

    Możesz dodać bezpiecznik za alternatorem, policz jakie jest
    zapotrzebowanie prądu, zwiększ o jakieś 20% i daj taki bezpiecznik. W
    razie czego palić się będzie bezpiecznik a nie alternator.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: