  • Data: 2020-09-02 05:52:00
    Temat: Re: passmark
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-08-31, Peter <k...@w...pl> wrote:

    > Trial PerformanceTest jest bezpłatny. Wyniki są oczywiście w 100% wykorzystane
    > przez Passmark Software. To ich biznes. Zbierają dane od miliona użytkowników,
    > którym za darmo udostępniają program do testowania swojego komputera, a oni to
    > agregują i sprzedają firmom.

    No ale kusi np. Cię aby ten program zciągnąć i sobie potestować w czasie
    darmowej dostępności? Mnie za diabła nie kusi, więc się zastanawiam co
    kieruje ludźmi. Co innego jakbym mógł go używać za darmo, lub za jakąś
    symboliczną opłatą, to wtedy może używałbym jako narzędzia aby sobie
    porównać własne maszyny po jakiś fizycznych modyfikacjach czy zabawach z
    zegarami. A tak jak jest to nie widzę zbyt mocnej motywacji aby sobie to
    raz użyć i zapomnieć. Więcej, dziwi mnie taka filozofia firmy, bo
    czerpią z tego przecież korzyści. $29 to nie jest dużo, ale jeśli ich
    model biznesowy poniekąd opiera się na tych wynikach, to coś wydaje się
    trochę nie halo. No chyba, że pobranie wyników jest uzależnione od zgody
    nabywcy, a program działa niezaleznie i w pełni funkcjonalnie.

    --
    Marcin