  • Data: 2019-07-01 17:48:02
    Temat: Re: pierwszenstwo pieszego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.07.2019 o 11:24, j...@i...pl pisze:

    > Ale tak jest właśnie w Niemczech. Kolega Przemek już tego nie napisał.
    > A szkoda. Tam oznakowanych przejść dla pieszych praktycznie nie ma.

    Trochę jednak jest. Zresztą pomijając główne dwu i więcej pasmowe ulice
    (gdzie przejścia są podobnie jak u nas - co skrzyżowanie) to i tak piesi
    są w lepszej sytuacji niż u nas - przejście w naszym rozumieniu (czyli
    możesz przejść jak nic nie jedzie) mają... wszędzie. A tam gdzie jest
    wyznaczone mają normalne pierwszeństwo a nie "pierwszeństwo jak nic nie
    jedzie". Dodając, że łażą sobie "na legalu" na czrwonym to jednak mają o
    wiele lepiej. No i przy tej "anarchii"... dwa razy mniejsza szanse na
    rozjechanie. Więc w którym konkretnie punkcie mają gorzej, skoro w
    każdym mają lepiej?

    --
    Shrek