  • Data: 2019-07-01 17:58:24
    Temat: Re: pierwszenstwo pieszego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d1a2b31$0$541$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 01.07.2019 o 11:24, j...@i...pl pisze:

    >Trochę jednak jest. Zresztą pomijając główne dwu i więcej pasmowe
    >ulice (gdzie przejścia są podobnie jak u nas - co skrzyżowanie)

    Ze swiatlami

    >to i tak piesi są w lepszej sytuacji niż u nas - przejście w naszym
    >rozumieniu (czyli możesz przejść jak nic nie jedzie) mają...
    >wszędzie.

    Ale nie maja wtedy tej ochrony co u nas.
    I nie moga sobie wchodzic na ulice bez rozgladania, bo odszkodowanie
    beda musieli zaplacic.

    I taki system to ja popieram :-)

    >A tam gdzie jest wyznaczone mają normalne pierwszeństwo a nie
    >"pierwszeństwo jak nic nie jedzie".

    Nie takie calkiem normalne, bo jednak nie pierwszenstwo, tylko
    umozliwic przejscie, erkennbar.

    > Dodając, że łażą sobie "na legalu" na czrwonym to jednak mają o
    > wiele lepiej. No i przy tej "anarchii"... dwa razy mniejsza szanse
    > na rozjechanie. Więc w którym konkretnie punkcie mają gorzej, skoro
    > w każdym mają lepiej?

    No to wprowadzmy tak samo, jak tych przejsc bedzie niewielka ilosc, to
    ja to zniose :-)

    J.