  • Data: 2012-07-31 20:26:49
    Temat: Re: płatne autostrady... A1 do gdańska
    Od: dddddd <d...@k...oplk> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-31 09:32, zho pisze:
> [...]

    będziesz jeździł więcej niż kilka tysięcy rocznie to zmienisz zdanie...
    akurat A1 jest bardzo droga - 2x droższa niż A4 Wrocław-Gliwice. Ja A4
    jednak wybieram bo latam 180km/h, pracownika wozem drabiniastym
    autostradą wysyłam rzadko - bo czas przejazdu równoległą 94 ma podobny,
    a taniej...

    > Dowiesza jeszcze pare fotoradarow to do kosztu przejazdu normalna droga
    > trzeba bedzie doliczyc jeszcze okresowe sprawdzenie umiejetnosci na
    > ponownym egzaminie.

    przy bramkach na A1 są, zawsze mogą po drodze dorzucić jakieś
    ograniczenie i FR :)

    Lukasz