  • Data: 2020-09-10 16:29:40
    Temat: Re: płyn chłodzący G12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
> [...]
    3413

    >U mnie Tesco zbankrutowało, zlikwidowali i budynek jeszcze stoi
    >pusty.

    Nie wiem czy tak "zbankrutowalo" - wycofuja sie z Polski.

    >Chodzą słuchy, że zburzą i postawią osiedle dla słoików
    >i Łukaszów z korpo.

    Dziwne. We wrocku przejal to Kaufland i Carrefur.

    Przy czym kilka sklepow mieli w galeriach - to sie chyba nie ma co
    dziwic - wymowili umowe najmu, galeria zadbala o nastepce.

    Ale mieli tez osobne hale.
    Moze juz takie czasy, ze oplaca sie zburzyc i zbudowac cos bardziej
    oplacalnego.
    Albo ... konkurencja w okolicy ma juz sklepy i drugi im niepotrzebny

    J.