  • 1. Data: 2020-09-10 08:46:11
    Temat: płyn chłodzący G12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    poszukiwania

    Prestone (jest obecnie zalany): zdrożał z 40zł 2010 do 75zł 2020r i
    nie ma nigdzie

    Borygo G12 long life nie wiem gdzie kupić, objechałem wszystkie
    giesy na tym zadupiu

    skoda G12 koncentrat 1,5L 35zł x 3

    co jest dostępne:
    borygo start niebieskie
    borygo nowe rózowe
    petrygo z orlenu (niechętnie)

    murwa kać

    priorytet: ma być szeroko dostępne.

    Chyba stajemy się Anglią i chleb, bułki, masło będzie się zamiawiało
    na allegro z rezerwacją.

    Kiedyś jechało się do dziadka na towarową i miał czego dusza zapragnie.
    Niestety przyszło nowe, nowa autostrada i zrównała sklepik dziadka z
    ziemią.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 2. Data: 2020-09-10 10:33:19
    Temat: Re: płyn chłodzący G12
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/09/2020 07:46, PiteR wrote:
    > poszukiwania
    >
    > Prestone (jest obecnie zalany): zdrożał z 40zł 2010 do 75zł 2020r i
    > nie ma nigdzie

    Jest w Tesco od reki:
    https://www.tesco.com/groceries/en-GB/products/29515
    3413

    Jest na Amazonie na jutro:
    https://www.amazon.co.uk/Prestone-Coolant-Antifreeze
    -Concentrate-4lt/dp/B009T5NZLI/ref=sr_1_1?dchild=1&k
    eywords=prestone+coolant&qid=1599726727&sr=8-1

    Jest na eBay na poniedzialek:
    https://www.ebay.co.uk/itm/Prestone-LOYPAFR0201A-Ant
    ifreeze-4L-Ready-to-Use-Mixture-4-Litre-Coolant/2321
    20686783?epid=2069546450&hash=item360b7898bf:g:ZIAAA
    OSw4SxbTu6W

    ;)

  • 3. Data: 2020-09-10 11:16:31
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-10 o 08:46, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Kiedyś jechało się do dziadka na towarową i miał czego dusza zapragnie.
    > Niestety przyszło nowe, nowa autostrada i zrównała sklepik dziadka z

    A co to za różnica co wlejesz (różowe) jeśli wsio ryba?
    Pisze, że mieszalne z innymi to mieszaj.

  • 4. Data: 2020-09-10 11:53:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Kiedyś jechało się do dziadka na towarową i miał czego dusza zapragnie.
    > Niestety przyszło nowe, nowa autostrada i zrównała sklepik dziadka z

    Od Towarowej masz stosunkowo niedaleko na Sosnkowskiego do Gawła. Tam
    znajdziesz sporo różnych płynów.
    Inny w miarę dobrze zaopatrzony sklep przypominam sobie dopiero w Ożarowie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2020-09-10 13:49:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rjcocf$log$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > Jest w Tesco od reki:
    > https://www.tesco.com/groceries/en-GB/products/29515
    3413

    U mnie Tesco zbankrutowało, zlikwidowali i budynek jeszcze stoi pusty.
    Chodzą słuchy, że zburzą i postawią osiedle dla słoików
    i Łukaszów z korpo.

    A w Lądku to ja będę we wtorek :)

    udało mi się kupić od ręki srogo przepłacając

    Febi 19402 G12 Plus 5L
    https://www.ceneo.pl/74949407#

    i tego mam nadzieję będe się juz trzymał.

    Tego G12 (nie plus) już w stacjonarnych nie ma
    https://www.ceneo.pl/74949416

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Samochodowe_płyny_chło
    dzące

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    nie zaczepiaj gówna nie będzie śmierdziało

  • 6. Data: 2020-09-10 16:29:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    3413

    >U mnie Tesco zbankrutowało, zlikwidowali i budynek jeszcze stoi
    >pusty.

    Nie wiem czy tak "zbankrutowalo" - wycofuja sie z Polski.

    >Chodzą słuchy, że zburzą i postawią osiedle dla słoików
    >i Łukaszów z korpo.

    Dziwne. We wrocku przejal to Kaufland i Carrefur.

    Przy czym kilka sklepow mieli w galeriach - to sie chyba nie ma co
    dziwic - wymowili umowe najmu, galeria zadbala o nastepce.

    Ale mieli tez osobne hale.
    Moze juz takie czasy, ze oplaca sie zburzyc i zbudowac cos bardziej
    oplacalnego.
    Albo ... konkurencja w okolicy ma juz sklepy i drugi im niepotrzebny

    J.

  • 7. Data: 2020-09-10 22:55:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f5a3857$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Moze juz takie czasy, ze oplaca sie zburzyc i zbudowac cos bardziej
    > oplacalnego.

    jak najbardziej

    zburzyli już fabrykę mebli, prawie nowy salon Forda, pseudo salon BMW,
    pół koszar poniemieckich, salon wykładzin Komfort i kilka pomniejszych
    których nawet już nie pamiętam. Jak się rzadko bywa to się zapomina.

    Tym razem obserwacje kilka Biedronek nowych i Lidlów
    zasypali żaby, zasypali kaczki, jezioro przesunęli.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 8. Data: 2020-09-23 01:01:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAC345935EFCAFdayrider@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > skoda G12 koncentrat 1,5L 35zł x 3

    teraz będzie febi G12+

    https://ibb.co/6twxrhh
    https://ibb.co/rmLPQ0f
    https://ibb.co/2yqXB1w

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 9. Data: 2020-09-23 09:30:19
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/09/2020 00:01, PiteR wrote:
    > in <news:XnsAC345935EFCAFdayrider@127.0.0.1>

    > teraz będzie febi G12+
    >
    > https://ibb.co/6twxrhh
    > https://ibb.co/rmLPQ0f
    > https://ibb.co/2yqXB1w

    Nie byloby taniej naprawic wyciek zamiast kupowac co kilka dni 4l? ;)

  • 10. Data: 2020-09-23 23:30:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rketic$5ho$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > Nie byloby taniej naprawic wyciek zamiast kupowac co kilka dni 4l? ;)

    hę?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    LPG - jak sobie pościelesz tak się wyśpisz