  • 11. Data: 2022-02-23 12:36:56
    Temat: Re: podoba się Wam sandero?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 22.02.2022 20:53, PiteR wrote:
    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    A jak to może się podobać bądź nie podobać jak to wygląda prawie tak
    samo jak nowy golf/polo, jakaś tam toyota i pewnie wiele innych aut.
    Jeden ch..j. Ale może ma jakieś ukryte zalety, np. 1,8-2,0 turbo
    benzynkę pod maską. ;-) Od dacii to mi się taki pickup dla ubogich
    podoba. Zrobiony na bazie osobówki, tak jak kiedyś np. pickup na bazie
    polo I (też mi się podoba). I znalazłbym dla niego zastosowanie zarówno
    jako daily jak i taki przydomowy wół roboczy do wywożenia gałęzi z
    drzewek owocowych czy gruzu. :-) No i za, za przeproszeniem, SUV-a
    mógłby robić - zamiast się pi..ić z bagażnikiem dachowym albo składaniem
    foteli wrzuciłbym po prostu rower na pakę i pojechał w plener.

  • 12. Data: 2022-02-23 15:14:52
    Od: Peter <p...@g...pl>

    W dniu 22.02.2022 o 20:53, PiteR pisze:
    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    bardzo ładne, ale dla 60% klientów znaczek dyskwalifikuje

    i powiem szczerze mam już dość eksperymentów, od 2018 roku zmieniam
    samochody (NÓWKI SALONOWE) co pół roku, każdy ma jakieś mniejsze większe
    mankamenty które go ostatecznie dyskwalifikują

    ostatni zakup odebrałem na mikołaja, nówka kia rio

    byłem pełen zachwytów, nigdy nie miałem koreańczyka, taka taniocha i
    super, jeździ, cichy, wygląda fajnie, no fiat to się chowa

    na razie mam na liczniku 100kilometrów przebiegu, (2 inne samochody w
    garazu)

    dzisiaj jechałem i zachciało mi się włączyć ogrzewanie

    SZOK

    kurwa tak jebie plastikiem, jakbym do ogniska wrzucił butelkę PET i się
    inhalował, po prostu nie da się używać ogrzewania, wyjazd krótki 20
    minut a do teraz szczypie mnie język gardło i mam posmak palonego plastiku

    KIA RIO tanio sprzedam

    następny jest ford w kolejce

  • 13. Data: 2022-02-23 15:31:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 22 Feb 2022 19:53:03 GMT, w <X...@1...0.0.1>, PiteR
    <e...@f...pl> napisał(-a):

    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    Ładne. Którego Renaulta to kopia? :)

  • 14. Data: 2022-02-23 16:57:44
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 23.02.2022 o 15:14, Peter napisał:

> [...]
    > inhalował, po prostu nie da się używać ogrzewania, wyjazd krótki 20
    > minut a do teraz szczypie mnie język gardło i mam posmak palonego plastiku

    Tanie mięso psy jedzą, powiadali już starocerkiewni Słowianie,
    a suweren jedząc je sam, oczekuje, że będzie mu smakować jak
    Polish Ham Krakus. Cóż, albo rybka, albo pipka. I nie pisz
    ciurkiem, bo czytać hadko.

  • 15. Data: 2022-02-23 18:06:55
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.02.2022 o 20:53, PiteR pisze:
    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    Nie za bardzo. Zdecydowanie nie podchodzą mi te wszystkie SUVy,
    hatchbacki czy kombi. Jeżeli Dacia to tylko taka:

    https://www.dacia.pl/samochody/nowy-logan.html

    Szkoda tylko że w środku wygląda jak auto sprzed potopu. Tym samym
    wybieram sedana Tipo.

  • 16. Data: 2022-02-23 19:23:38
    Od: Peter <p...@g...pl>

    > Tanie mięso psy jedzą, powiadali już starocerkiewni Słowianie,
    > a suweren jedząc je sam, oczekuje, że będzie mu smakować jak
    > Polish Ham Krakus. Cóż, albo rybka, albo pipka. I nie pisz
    > ciurkiem, bo czytać hadko.

    ja nie wiedziałem że w 21 wieku mogą być takie KWIATKI w samochodach, to
    podpada pod sprawę w sądzie za trucie ludzi

    anyway dacia sandero też mi się podobała i brałem ją pod uwagę

    czy na prawdę nie można kupić normalnego użytkowego samochodu za 60tys
    zł ?????

  • 17. Data: 2022-02-23 20:19:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6216415c$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    user Peter pisze tak:

    > ostatni zakup odebrałem na mikołaja, nówka kia rio

    dziś obejrzałem się za
    https://www.kia.com/uk/new-cars/stinger/
    https://www.topgear.com/car-reviews/kia/stinger

    elektrycznym MG
    https://www.mg.co.uk/new-cars/mg5-ev

    IONIQ 5
    https://www.hyundai.co.uk/new-cars/ioniq5

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 18. Data: 2022-02-23 20:57:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-02-23 o 12:29, ii pisze:

    > Już pisałem, jak wsiadasz do zimnego spalinowego i jedziesz 5km to
    > naprawdę nie ma znaczenia że jest szczelny bo nic Ci się w tym czasie
    > nie nagrzeje. Tak i w Twizy nie nagrzeje się. Więc czego ma mi brakować
    > jak właśnie do takiego jeżdżenia ono jest. Jakby mi to przeszkadzało to
    > np nie jeździłbym zimą.

    Dupa mi się grzeje po ok. pół minuty, a ciepło w samochodzie jest po ok.
    2 km, nie 5 (w mieście).
    T.

  • 19. Data: 2022-02-23 21:14:43
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-23 o 00:57, ii pisze:

    > http://niusy.pl/@i1.memy.pl/aia

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2022-02-24 19:38:56
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 23.02.2022 o 20:57, T. pisze:

    > Dupa mi się grzeje po ok. pół minuty, a ciepło w samochodzie jest po ok.
    > 2 km, nie 5 (w mieście).

    Poza tym jest spora różnica, między "zimno", a "zimno i wieje zimnym".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm