  • 1. Data: 2022-02-20 20:27:26
    Temat: Polska autostrada zabytkiem
    Od: ii <i...@o...invalid>

    "Autostrada A4 trafi do rejestru zabytków? Jest petycja w tej sprawie ..."

    Brawo :-)

    http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/ai8

  • 2. Data: 2022-02-21 10:44:48
    Temat: Re: Polska autostrada zabytkiem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Feb 2022 20:27:26 +0100, ii wrote:
    > "Autostrada A4 trafi do rejestru zabytków? Jest petycja w tej sprawie ..."
    > Brawo :-)
    > http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/ai8

    Z 15 lat za pozno.
    Solidna przebudowa byla, jezdnie/nawierzchnie nowe..

    Nie wiem czy zostalo cos jeszcze ze starej płytostrady - odcinek do
    Berlina tez juz dlugo kopany.

    A radnemu niech zabytkiem oglosza droge pod domem, ewentualnie pod
    ratuszem.

    J.

  • 3. Data: 2022-02-21 11:50:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/02/2022 09:44, J.F wrote:

> [...]
    > Berlina tez juz dlugo kopany.
    >
    > A radnemu niech zabytkiem oglosza droge pod domem, ewentualnie pod

    "Brakuje bowiem m.in. pasa awaryjnego czy punktów MOP z większymi
    parkingami, by pomieścić przede wszystkim więcej ciężarówek i autobusów.
    Zmorą A4 są także wielokilometrowe korki, które szybko tworzą się na
    skutek awarii, kolizji czy wypadków."

    A dlaczego nie mozna poszerzyc istniejacej, brakuje miejsca na trzeci
    pas i co gorsze/drozsze pod wiaduktami?

  • 4. Data: 2022-02-21 13:21:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2022 10:50:46 +0000, K wrote:

    > "Brakuje bowiem m.in. pasa awaryjnego czy punktów MOP z większymi
    > parkingami, by pomieścić przede wszystkim więcej ciężarówek i autobusów.

    Ano brakuje, ale co pan radny chce z tym zrobic?
    Wydluzyc czas pracy kierowcow?

    > Zmorą A4 są także wielokilometrowe korki, które szybko tworzą się na
    > skutek awarii, kolizji czy wypadków."

    Owszem, ale to chyba nie jest wyjatek - na kazdej sie tworzą.

    > A dlaczego nie mozna poszerzyc istniejacej, brakuje miejsca na trzeci
    > pas i co gorsze/drozsze pod wiaduktami?

    Co z poszerzeniem to nie wiem - po obu stronach pola, miejsce niby
    jest, ale wywlaszczyc by kogos trzeba.
    Zreszta pan radny chyba przeciw poszerzaniu protestuje, wiec widac
    wywlaszczyli, albo znajomego chca mu wywlaszczyc.

    Wiadukty sa problemem, bo wąskie, na 2 pasy ruchu, trzeba by je zrobic
    na nowo.
    Przy okazji pewnie by chcieli te wezły unowoczesnic, co jeszcze wiecej
    miejsca wymaga, albo i przerobic na "trąbki", aby bramki postawic.
    Ale bramki wlasnie przestały byc problemem :-)

    J.

  • 5. Data: 2022-02-21 16:41:30
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F w

    > Ano brakuje, ale co pan radny chce z tym zrobic?
    > Wydluzyc czas pracy kierowcow?

    Nie DURNIU aka IDIOTO...

    Należy w trybie natychmiastowym zabrać tym potworkom status A

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2022-02-21 19:00:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.02.2022 o 10:44, J.F pisze:

> [...]
    > Berlina tez juz dlugo kopany.
    >
    > A radnemu niech zabytkiem oglosza droge pod domem, ewentualnie pod

    Nowa autostrada też może być archaiczna choćby standardami. Przykład, ta
    biegnąca na północ od Gliwic, z muldami.