  • 1. Data: 2022-02-20 02:44:31
    Temat: Wodorowe Renault
    Od: ii <i...@o...invalid>

    "Będzie wodorowe auto Renault! Premierę zaplanowano na maj 2022"

    Czy to będzie nowe Twizy? :-)

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ai7

  • 2. Data: 2022-02-20 14:33:36
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 20 Feb 2022 02:44:31 +0100, w <sus6e4$o3a$1@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > "Będzie wodorowe auto Renault! Premierę zaplanowano na maj 2022"
    >
    > Czy to będzie nowe Twizy? :-)
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ai7

    Wirus!

  • 3. Data: 2022-02-20 19:24:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.02.2022 o 14:33, r...@k...pl pisze:

    > Wirus!

    Kowid!

  • 4. Data: 2022-02-20 20:20:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 20.02.2022 o 14:33, r...@k...pl pisze:

    > Wirus!

    nie wyciągaj spamu z KF'a

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2022-02-20 20:28:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.02.2022 o 20:20, Irokez pisze:

    > nie wyciągaj spamu z KF'a

    Czy chciałbyś o tym podyskutować? :-)

  • 6. Data: 2022-02-21 11:47:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/02/2022 01:44, ii wrote:
    > "Będzie wodorowe auto Renault! Premierę zaplanowano na maj 2022"
    >
    > Czy to będzie nowe Twizy? :-)
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ai7

    Ale jakto, przeciez wodor wybucha i zabija wszyskich w promieniu 10km, a
    baterie sie tak szybko rozwijaja, ze juz niedlugo czas ladowania do 100%
    z gniazdka 230V spadnie ponizej 30h! Taki cios..

  • 7. Data: 2022-02-21 13:41:11
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-20 o 20:28, ii pisze:

    > Czy chciałbyś o tym podyskutować? :-)

    Nikt nie chce z tobą dyskutować kretynku.
    Przestań tu reklamować ten gówniany portal.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2022-02-21 16:46:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Feb 2022 10:47:49 +0000, K

    > Ale jakto, przeciez wodor wybucha i zabija wszyskich w promieniu 10km, a
    > baterie sie tak szybko rozwijaja, ze juz niedlugo czas ladowania do 100%
    > z gniazdka 230V spadnie ponizej 30h! Taki cios..

    Już teraz, ignorancie galopujący, z gniazdka domowego da się ładować
    znacznie szybciej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2022-02-21 17:08:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/02/2022 15:46, Myjk wrote:
    > Mon, 21 Feb 2022 10:47:49 +0000, K

    > Już teraz, ignorancie galopujący, z gniazdka domowego da się ładować
    > znacznie szybciej.

    No faktycznie z 1 fazy przy 16A majac do dyspozycji 3.7kW takiego EQC400
    od 0 do 100% naladujemy w 25h.

  • 10. Data: 2022-02-21 17:27:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Feb 2022 16:08:35 +0000, K

    > No faktycznie z 1 fazy przy 16A majac do dyspozycji 3.7kW takiego EQC400
    > od 0 do 100% naladujemy w 25h.

    Po pierwsze, ignorancie zafajdany, w domach są w większości trzy
    "gniazdka", i ładowarki też są na trzy "gniazdka". Po drugie skąd założenie
    że 16A, skoro może być więcej, wielokrotnie więcej? Ja mam w domu
    zwiększoną moc do 24kW czyli 3x8kW. Po trzecie skąd założenie że trzeba
    ładować od 0 do 100% skoro średnia polska to w porywach 40km dziennie?

    Czyli urealniając twoją, z brudnego palca wyssaną, tezę, EV z baterią
    100kWh, gdy pokonuje się 40km dziennie naładuje się w niecałe PÓŁ GODZINY,
    a całą baterię do pełna, łącznie ze spowolnieniem 80-100% w 5-6h.

    Cytując kalsyka: E... idź, idź.

    --
    Pozdor
    Myjk