  • 11. Data: 2017-01-03 14:49:10
    Temat: Re: podróbka saleae 8 za 999 zł?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-12-31 22:03, HF5BS wrote:

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    > wiadomości news:586805d0$0$15204$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > A czym więc jest to:
    > http://allegro.pl/potezny-kondensator-zmienny-pa-4-k
    w-i6664634336.html
    > Chyba, że ja coś źle definiuję (możliwe)... a to wtedy przepraszam za
    > pardon i się zmywam...

    To ONI żle definiują- ŚWIADOMIE!

    Włodek

  • 12. Data: 2017-01-03 22:52:13
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:586babd7$0$5150$65785112@news.neostrada.pl...
    w-i6664634336.html

    > To ONI żle definiują- ŚWIADOMIE!

    To jeszcze lepiej... idę nalać sobie herbaty...

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.