  • Data: 2018-09-04 09:20:54
    Temat: Re: polesingowiec do grania
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 15:12:54 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Czy komputery tego typu to dobry pomysł?

    Ja kupowałem stacje robocze HP i DELL (na xeonach), bardziej do pracy. Ogólnie
    wrażenia ok, ale problem jest np z zasilaczami. Nie są to typowe zasilacze, nie
    zamienisz też na inny, a cena takich czasem jest chora (np do T3500 to ok 400). ale
    ogólnie nie kupowałbym innego sprzetu, solidne wykonanie itp, dobrze wyposażone. Sama
    waga takiego kompa robi wrażenie chociaż może to o niczym nie świadczy.

    --
    jureko