  • Data: 2021-01-22 22:39:41
    Temat: Re: polisingowe PC - jakie minusy?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Uncle Pete, 22 sty 2021 w
    news:600b2655$0$508$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    3020-
    id-fa8ac1e1-18ef

    > Jeden to SATA 3, drugi - SATA 2:
    > https://content.etilize.com/User-Manual/1035909614.p
    df (s. 59).

    thnx, spieszy mi się to niedowidzę.
    A z innej beczki. Oglądam filmiki z modernizacji takich biurowców i
    uderzyło mnie to, że przy dodawaniu dodatkowego dysku stosują rodzielacze
    zasilania. Wygląda na to, że z reguły są tylko 2 kable zasilające
    dysk/nadpęd, a porty sata nawet 3 albo 4. Nie rozumiem, ale to nic.
    Chodzi mi o to, czy to jest w miarę ok, żeby tak rozdzielać - np. z
    jednej wiązki z zasialacza zasilać na raz 2 dyski.
    Czy mogę się spodziewać, że dałoby radę bez problemów zasilić 4 dyski z
    dwóch wiązek zasilacza?