  • Data: 2021-02-12 14:37:52
    Temat: Re: polisingowe PC - jakie minusy?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Uncle Pete, 09 lut 2021 w
    news:6022cb31$0$532$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Zależy, co dokładnie słychać. Łożysko czy wiatr od śmigieł. Dawno
    > temu bawiłem się w instalowanie większych wiatraków na procesorach,
    > bo w zestawie były malutkie wysokoobrotowe i wyły.

    Lekko terczkocze na cpu, a z obudowy też dokłada jakieś buczenia - i to
    nie szum powietrza.

    To może ktoś mi wyjaśni takie wątpliwości.
    Co się stanie jeśli podłączę(nieważne jak, ale kabelki będą prawidłowo)
    sklepowy wentylator, który ma inną prędkość maks.(czyli moc)
    Ten na cpu w selfteście della pokręcił się na 4000RPM, normalnie cały
    czas chodzi na ok 1000, a jak się cały sprzęt obciąży na maksa, to po
    kilkunastu min. doszedł do 2100RPM. Jestem przekonany, że to jest maks
    jaki osiągnie w użytkowaniu tego sprzętu.
    Jak wsadzę wentylator powiedzmy 2000RPM, to jakie on będzie mieć obroty w
    takich samych sytuacjach? Rozumiem, że to jest sterowane napięciem, więc
    chyba takie same?