  • Data: 2020-11-24 11:58:14
    Temat: Re: polski kierowca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    dach-gddkia-la

    > Czy ci kierowcy stworzyli jakieś zagrożenie? Spowodowali kolizję,
    > wypadek? Czy tylko zazdrość, że moje Passerati nie pojedzie
    > więcej, jak 170?

    A nie pojedzie?
    Bo 170 to jezdziłem kiedys regularnie yarisem 1,4 po autostradzie.

    A dzis mi sie nie chce - włączam tempomat na 130 i nigdzie mi sie nie
    spieszy az tak bardzo. :)

    > Obserwuję zza kierownicy zmiany, jak ludzie
    > jeżdżą od ponad 40 lat i mam dwa główne spostrzeżenia:
    > 1. jak widzę samochód, który jedzie powoli i często wężykiem to na
    > 99% kierownik gada przez telefon

    Prawda

    > 2. panuje moda na fałszywie rozumiany ecodriving, co polega na
    > powolnym ruszaniu z miejsca, przez co zamiast na zielonym świetle
    > przejeżdża połowa tej liczby aut, jaka by mogła, gdyby jeden z
    > drugim nie udawał eunucha.

    Nawet tu na grupie sa ludzie ktorzy w ten sposób rozumieja ecodriving.
    Nawet jeden ostatnio stwierdził ze przemieszczaniu sie samochodem nie
    chodzi o to zeby miec wysoką srednią predkosc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie