eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypolski kierowca › Re: polski kierowca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: polski kierowca
    Date: Thu, 3 Dec 2020 19:47:46 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 33
    Message-ID: <rqbbs9$6a7$1@news.icm.edu.pl>
    References: <5fbc073c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <rpjmm9$s86$1$opajak@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fbe21d4$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: affb220.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1607021257 6471 95.49.131.220 (3 Dec 2020 18:47:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Dec 2020 18:47:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.5.0
    In-Reply-To: <5fbe21d4$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688220
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.11.2020 o 10:20, T. pisze:
    > W dniu 2020-11-24 o 22:59, Budzik pisze:
    >> Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...
    >>
    >>> Skoro kierowcy masowo łamią ograniczenia predkości na autostradach
    >>> i eSkach i nic złego się nie dzieje, to wniosek jest raczej
    >>> oczywisty - te ograniczenia są bez sensu. Jakie powinny być? Nie
    >>> wiem, ale z pewnością obecne są dostosowane do Warszaw, Syrenek i
    >>> Trabantów, a nie do współczesnych samochodów.
    >>
    >> Ja sie oczywiście zgadzxam ze wiele ograniczen jest bez sensu ale co do
    >> zasady to ograniczenia sa dokładnie stawiane dla warszaw
    >> (niedowidzacych dziadków), syrenek (nieogarniete blądynki smartfonowe)
    >> i Trabantów (ogolne nieogary bez refleksu)
    >>
    >> Doswiadczony kierowca wie ze co drugi uczestnik ruchu moze byc tego
    >> typu i nie chce zeby oni mogli jezdzic szybciej.
    >>
    >
    > Ograniczeń nie stawiają idioci. Możesz nie wiedzieć, że np. za chwilę
    > zmieni się przyczepność asfaltu albo za wzniesieniem tworzą się korki i
    > jak nie zwolnisz to możesz mieć dzwon z ostatnim stojącym. A trudno
    > uszczegóławiać ograniczenia - stosuje się zatem wersję bezpieczniejszą
    > (np. ograniczenie jest na stałe, choć de facto zagrożenie występuje w
    > określonych porach dnia lub po deszczu).
    > Tu jest trochę przypadków z tylko jednego miejsca:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=KJH-Lo206vc
    >
    > A takich jest więcej...

    Do tego są znaki ostrzegawcze a nie ograniczenia. Do informowania o
    trudności trasy 3 kolory wystarczą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.12.20 19:58 ii
  • 03.12.20 19:59 ii
  • 03.12.20 20:07 ii

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: