-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: pomiar spalania
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5aa4e850$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 11 Mar 2018 13:07:45 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 28
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.40.203
X-Trace: 1520770270 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31355 89.64.40.203:35426
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626392
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 11 Mar 2018 09:26:55 +0100, kloi napisał(a):
> dlaczego nie ma jakiejś normalnej miarodajnej metody pomiaru spalania
Jest nawet kilka różnych - ECE, EDUC, UDDS, HWFET, SFTP US06
> np w konkretnych warunkach płasko bezwietrznie przy 60 i 100km/h
Kiedyś tak podawano zużycie paliwa - z tego co pamiętam przy 90 i 120.
Wielki był jazgot że kłamstwo, bo przecież "nikt tak nie jeździ" :)
I trudno temu odmówić racji.
> nie wiem, zbudować jakiś tunel o długości 10km i idealnie płaski
Brzmi dość drogo :)
>, każdy
> producent musiał by przepuścić przez ten tunel swoje wytwarzane pojazdy
> tak aby dało się rzetelnie porównać ile dany model pali w stosunku do
> konkurencji
Tylko na co komu takie dane?
Samochód który w przeciętnej eksploatacji zużywa użtkownikom z 10l/100km,
przy 70 pewnie zużywa ze 4l/100km, a przy 100 jakieś 5l/100km.
Jak szukasz prawdziwych danych, to sprawdź sobie na spritmonitor i tyle :)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.18 13:49 Cavallino
- 11.03.18 14:48 kloi
- 11.03.18 15:30 Tomasz Pyra
- 11.03.18 15:53 Mateusz Bogusz
- 11.03.18 16:13 t-1
- 11.03.18 16:24 kloi
- 11.03.18 17:08 Tomasz Pyra
- 11.03.18 17:26 kloi
- 11.03.18 17:36 Cavallino
- 11.03.18 17:38 Cavallino
- 11.03.18 17:54 Mateusz Bogusz
- 11.03.18 18:29 kloi
- 11.03.18 19:08 Tomasz Gorbaczuk
- 11.03.18 19:32 s...@g...com
- 11.03.18 19:46 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=