  • Data: 2013-07-14 11:17:50
    Temat: Re: pompa membranowa
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F."
    > Bo sa i gotowe kaskady
    > http://www.saga.info.pl/Katalog/Pompy/Pompy-odsrodko
    we/WR-Pompy-wirowe-wielostopniowe-pionowe-wysokocisn
    ieniowe.html
    > tylko cos ceny nie widze.

    Właśnie taki typ tylko Grundfosa w firmie z pompami mi zaproponowali.
    Wszystko się zgadzało, mała moc ~300W, mała wydajność i duże ciśnienie ~4
    atm.
    Tylko cena 1800 zł była nie do zaakceptowania. Wrzeciono mniej kosztowało.

    Ta moja AL-KO tylko moc mogła by mieć mniejszą. Ma 800W.
    Były też z mniejszymi silnikami (250W), ale pompa i silnik nie był całością.
    Bałem się, że będzie kapać z tego uszczelnienia.

    Już myślałem o połączeniu w szereg kilku pomp od pralki.
    To by mogło znacząco podnieść ciśnienie? Pytam teraz tylko z ciekawości, bo
    to, co mam już nie zmienię.

    Robert