  • Data: 2012-08-02 21:08:11
    Temat: Re: pompka paliwa (SC900)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Na samochód.

    A co to ma wspólnego z zakupem części przez Ciebie?
    Które zazwyczaj odbywa się PO GWARANCJI na samochód?

    > Dostajesz chyba jakieś ogólne warunki gwarancji, co? Jak się tłumik
    > przepali to jedziesz i Ci wymienią?

    Jeśli jeszcze masz gwarancję to tak.

    >Na oryginał czy zamiennik?

    Oczywiście że na oryginał.
    Albo coś regenerowanego czasami.

    > Jeżeli by Ci wymieniali w ramach gwarancji, to raczej nie upierałbyś się
    > przy tańszych zamiennikach.
    > Jeżeliwymieniałeś po gwarancji to twoja opowieść jest intrygująca, ale ma
    > się nijak do zagadnienia.

    Nie - to Twoje bredzenie nie ma nic do zagadnienia, bo od początku mowa o
    braku gwarancji na samochód.
    A że Tobie ASO się kojarzy tylko z gwarancją i dlatego zacząłeś bredzić o
    niej, to już Twój prywatny problem.

    > niby jakie ja mam wątpliwości?

    Gwarancyjne.