  • Data: 2021-01-12 00:49:49
    Temat: Re: pora na Ryzena.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-10, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:

    > Nie kupuję kompa na rok. Obecny Athlon X2 255 przetrwał 10 lat dlatego,
    > że był zapas tego i owego
    > optymalnie chcę a nie tanio.

    A z czego wynika to parcie na nowy? Po pół roku już i tak nie będzie a
    potem 9 lat przerwy?

    Mogę spokojnie zrozumieć, "bo chcem". Twoje pieniądze. Każdy kupuje coś
    bo ma ochotę a nie wyłącznie w oparciu o czystą kalkulację.
    Zakładając, że nie robisz tym zakupem komuś kuku (znam takich co sobie
    Nikona kupowali, gdy niemowlak potrzebował łóżeczka), to nie ma w tym
    nic złego, ale Ty próbujesz jednoczesnie racjonalizować :)

    Na 10 lat to MZ lepiej wyjdziesz na porządnym polizingowcu co 3 lata i
    jeszcze będziesz miał dwa funkcjonalne kompy na działkę albo dla
    dzieciaków. Nb. widziałeś kiedyś z bliska i w środku takiego
    polizingowca? Odnoszę wrażenie, że ulegasz stereotypom, że jak coś jest
    używane to zajechane i generalnie do d.

    --
    Marcin