  • 1. Data: 2021-01-07 14:42:48
    Temat: zasilacz i obudowa nowe
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie
    Myślę o zmianie kompa i w tym momencie oznacza to przejście na Intela
    niestety.
    I-3 10100
    Do tego płyta główna Gigabyte B460M D3H Najtańsza co ma 4 gniazda RAM
    Czy lepiej brać wersję procka bez wbudowanej grafiki za 400zł i do tego
    jakaś karta do 200zł czy też taki z integrą za 500zł.
    16 Giga
    Obudowa i zasilacz: jaki będzie dobry?
    Zasilacz Chieftec GPE-700S 700W może być?
    Co do obudowy to nie wiem czym się różnią takie bezświatełkowe?
    Dodatkowe wiatraki są konieczne?

    Dysk 1 tera taki śmieszny wtykany bym wziął.

    Kto mi to może złożyć i za ile?
    Morele i kto jeszcze?

    grafę bym dokupił za rok gdzieś tak

  • 2. Data: 2021-01-07 18:10:28
    Temat: Re: zasilacz i obudowa nowe
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 07/01/2021 13:42, Smok Eustachy wrote:
    > Witajcie
    > Myślę o zmianie kompa i w tym momencie oznacza to przejście na Intela
    > niestety.

    Najszczersze kondolencje. Ryzen nie dziala?

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2021-01-07 18:13:06
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.01.2021 o 18:10, pioruns pisze:

    > Najszczersze kondolencje. Ryzen nie dziala?

    ceny Ryzenów są z Xiężyca

  • 4. Data: 2021-01-07 18:32:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 14:42:48 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > Dodatkowe wiatraki są konieczne?

    Przy mocy procka 65 W wystarczy ci jeden wentylator w zasilaczu, tyle że
    musi on być w "dnie" obudowy zasilacza i mieć dużą średnicę. Na procka
    dajesz spory radiator z ciepłowodami, o kształcie prostopadłościanu i
    kanalizujesz przepływ powietrza z pomocą dodatkowego tunelu między dnem
    zasilacza a tym radiatorem. Zaleta - cicha praca kompa. Mam tak
    zmontowany komp, też z prockiem 65 W, pracuje na pełnych obrotach już
    ponad rok bo liczę BOINC. Nic się nie przegrzewa, w letnie upały temp.
    rdzeni nie przekracza 80 st C.
    A druga sprawa jest taka. W zasadzie prosisz o rady ale nie opisałeś
    przeznaczenia kompa. Więc nie bardzo wiadomo co ci doradzić. Uzupełnij
    tą informację.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-01-07 19:01:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.01.2021 o 18:13, Smok Eustachy pisze:

    > ceny Ryzenów są z Xiężyca
    uściślijmy. chcesz mieć szybki komputer/procesor tanio, czy są jakieś
    inne czynniki które powodują że poleasingowy (kilka wątków wyżej) odpada?

    ToMasz

  • 6. Data: 2021-01-07 19:13:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ff70fd9$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    user Smok Eustachy pisze tak:

    > Witajcie
    > Myślę o zmianie kompa i w tym momencie oznacza to przejście na
    > Intela niestety.
    > I-3 10100

    Max Resolution (HDMI) 4096 x 2160 @ 30Hz
    ^^^^
    > Do tego płyta główna Gigabyte B460M D3H Najtańsza co ma 4 gniazda
    > RAM Czy lepiej brać wersję procka bez wbudowanej grafiki za 400zł
    > i do tego jakaś karta do 200zł czy też taki z integrą za 500zł.

    Lepiej za 400zł bo i tak kupisz kartę (choć może nie za 200zł.

    > Co do obudowy to nie wiem czym się różnią takie bezświatełkowe?

    nie wk w nocy.

    > Dodatkowe wiatraki są konieczne?

    nkonieczne

    --
    Piter

  • 7. Data: 2021-01-07 19:44:30
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.01.2021 o 19:01, ToMasz pisze:
    /../
    > uściślijmy. chcesz mieć szybki komputer/procesor tanio, czy są jakieś
    > inne czynniki które powodują że poleasingowy (kilka wątków wyżej) odpada?

    Chcę nowy bo ten I3 nowy jest wypasiony bardziej niż polizingowe I7.
    2. Duża obudowa bo mam dyski hdd do włożenia i nagrywarkę.

  • 8. Data: 2021-01-07 19:45:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Przy mocy procka 65 W wystarczy ci jeden wentylator w zasilaczu, tyle że
    > musi on być w "dnie" obudowy zasilacza i mieć dużą średnicę. Na procka
    > dajesz spory radiator z ciepłowodami,

    Chcę wszystko boxowe bez grzebania, za wyjatkiem montowania dysków

  • 9. Data: 2021-01-07 19:48:15
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

> [...]
    > A druga sprawa jest taka. W zasadzie prosisz o rady ale nie opisałeś
    > przeznaczenia kompa. Więc nie bardzo wiadomo co ci doradzić. Uzupełnij

    1. PCLOS i korzystanie z internetu.
    2. Granie w Maszynę
    3. Opcjonalnie kompresacja plików video, granie w coś innego.
    4. Virtualbox z Windowsem.

    Tera mam Athlona X2 255 ale on już może mi paść.

    Te nowe dyski takie smiszne mają gniazda na płycie. 2 by sie przydały bo
    jak coś to Windowsa se zainstaluję na takim 256 GB. I bede torturował

  • 10. Data: 2021-01-07 20:42:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 19:48:15 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > 2. Granie w Maszynę
    Co to jest, że z ciekawości zapytam?

    > Te nowe dyski takie smiszne mają gniazda na płycie. 2 by sie przydały bo
    > jak coś to Windowsa se zainstaluję na takim 256 GB.
    No to masz na tej płycie dwa gniazda M.2, krótsze i dłuższe.

    --
    Jacek
    -I hate haters-