    From: ddddddd <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: porada w sprawie trasy
    Date: Tue, 03 Sep 2013 19:34:21 +0200

    W dniu 2013-09-03 19:20, J.F pisze:
    > Użytkownik "ddddddd" napisał w wiadomości grup
    >
    > Z obwodnicy Wroclawia kierunek Lubawka, bo Legnica to moze tylko na
    > manowce wyprowadzic
    > (skret w DK94)
    >
    > J.

    chyba nawet Jędrzychwice, ale pomyślałem że pewnie i tak zerknie na mapę
    przed wyjazdem i Jędrzychowic się nie doszuka...

    aha, jak dobrze pamiętam to tą trasą z Warszawy do Wrocławia leciałem
    3,5h (z al. Stanów Zj. do obrzeża Wrocławia) - ale na autostradzie
    przycisnąłem.
    No i bezpłatna była, ale chyba jeszcze jest?
    A w grudniu mają ponoć otworzyć S8 gdzieś za Kępno, może warto będzie
    zmienić przyzwyczajenia.

    Łukasz