    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: port szeregowy PCI!!!
    Date: Mon, 21 Mar 2022 02:19:41 +0100

    W dniu 2022-03-21 o 00:42, a...@p...com pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Mar 2022 23:48:10 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <t18b03$e1e$1@gioia.aioe.org>
    > od Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> :

    > Czy na tej stronie wystpuje linia zawierająca vPro w treści?
    > Jeśli nie, to go nie masz na 100%, jeśli tak, to wygląda to w ten
    > sposób:
    > Intel vPro(R) Platform Eligibility ? Yes
    >
    > Tak wygląda przykładowa całość:
    > https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products
    /66660/intel-pentium-processor-1405-5m-cache-1-2-ghz
    .html
    > Druga linijka pod koniec pod sekcją Advanced Technologies.

    Advanced Technologies

    Intel(R) Turbo Boost Technology ? No
    Intel vPro(R) Platform Eligibility ? Yes

    Mojego procesora nie ma bo stary?
    https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/search.h
    tml?_charset_=UTF-8&q=Intel+Pentium+4+631%2C+3000+MH
    z+%2815+x+200%29

    > Paranoja, tego typu rodzaj procesora i płyty mogą mieć miliony ludzi,
    > to o niczym nie przesądza.
    > Co to są skotłowane pliki? Jesteś pewna, że nie powinno tak być?
    > Windows czasem zostawia dziwne pliki w różnych miejscach, aplikacje
    > też swoje dodają, a po odinstalowaniu zostawiają syf po sobie.
    > Czarny pulpit? Też czasami tak miałem, nic to nie oznacza.

    Pierwszy raz w życiu miałam pliki porozrzucane po całym komputerze. Nie
    wiem czy wszystkie są, bo nie chcę mi się przegądać wszystkich pików.Na
    dodatek treść e-maia od kogoś znalazła się w w Wordzie o zupełnie innej
    nazwie.

    > To chyba zdalny dostęp do routera, z tego daleko do zdalnego dostępu
    > do komputera.

    Ucieszyłeś moje ostatnio zdenerwowane serce :-)

    --
    animka